anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A fost lansat eSIM pentru Yoxo - 26.08.2021

Anonim
Neaplicabil
De azi eSIM la Yoxo
https://www.yoxo.ro/esim/
Momentan pentru activările noi. Din octombrie și pentru clienții existenți care vor migrare la noua tehnologie.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Începînd de astăzi este liber la eSIM! 

Puteți solicita gratuit trecerea la eSIM direct din aplicația YOXO, fără să fie nevoie de deplasarea într-un magazin Orange.  

Astfel, dacă alegeți un abonament YOXO, aveți mai multe opțiuni la dispoziție: 

  • când veniți la YOXO, puteți alege un eSIM, fie că portați, fie că vă pastrați numărul Orange, fie că activați un număr nou;
  • dacă aveți deja YOXO și v-ați schimbat telefonul sau vreți să treceți de la o cartelă SIM tradițională la un eSIM:  îl puteți instala automat pe un dispozitiv compatibil cu eSIM și conectat la Internet sau puteți alege să primiți un cod QR pe care să îl scanați de pe un dispozitiv compatibil cu eSIM și conectat la Internet.

Aceasta funcționalitate este disponibilă gradual utilizatorilor,  așa că fiți cu ochii pe magazinele de aplicații și veți putea solicita un eSIM direct din aplicație.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

DanielaH
Moderator
@Johanna, colegii noștri te roagă să reinstalezi aplicația și să încerci din nou. A fost publicată astăzi în Google Play Store o nouă versiune, 4.1.1.0. Asigură-te că aceasta este și apoi încearcă din nou instalarea profilului. Mulțumim și te așteptăm cu feedback.

Johanna
Începător
@DanielaH: Bună, Am făcut următoarele ieri: Factory reset telefon, instalat totul fresh. Cu versiunea menționată de tine, tot nu funcționează. Azi am actualizat Yoxo la versiunea 4.1.2.0, am făcut abonament nou și tot nu se instalează eSIM automat, nici manual. Am altă eroare acum:

Johanna
Începător
@DanielaH: Am atașat 2 videoclipuri în care am încercat activarea manuală cu imaginea codului QR și cu link-ul de autentificare.

DanielaH
Moderator
@Johanna, mulțumesc mult. Le-am transmis colegilor cu rugămintea să verifice din nou situația ta.

Johanna
Începător
@DanielaH: Bună Daniela, Există vreo soluție pentru problema pe care o întâmpin? Mersi.

a_d_y
Junior entuziast
Salut! Revin cu feedback Aplicația de la bun început mi-a comunicat ca migrarea de la abonamentul ORANGE are loc pe 26.09.2021 la ora 10.21 și așa a fost. Am primit mesaj ca s-a activat și ca trebuie sa dau restart la telefon. Ce mi-a plăcut: - activarea eSIM, apel wifi, apel 4G s-a făcut instant. Fără erori, fără probleme, fără nimic. - simplitatea și integrarea perfecta a sistemelor. Cum spuneam mai sus, portarea a avut loc exact la ora mentionata - flexibilitatea serviciului este excelenta. Plătesc fix cât consum. Ce nu mi-a plăcut: - contul de Orange Money s-a resetat și a trebuit sa sun la C.C de pe alt număr (apel taxabil) pentru a afla ce se întâmplă. Am fost preluat imediat și consultantul mi-a spus faptul ca după 24 de ore voi avea acces la aplicație. Voi reveni în următoarele săptămâni cu feedback despre utilizare. Oricum este o opțiune foarte buna. Un fel de revolut pentru servicii de telefonie mobila. Mă bucur ca s-a lansat Cum spunea cineva pe aici pe viitor sper sa avem number share și eventual o opțiune cu 5G nelimitat național. Felicitări echipei YOXO Felicitări Orange!

DanielaH
Moderator
@a_d_y, mulțumim mult pentru feedback! Așa cum ne-ai obișnuit, concret, la obiect și constructiv. Te mai așteptăm.

xclaudiu
Începător
Ceva noutati cu migrarea la eSIM?

DanielaH
Moderator
@xclaudiu, așa cum am zis, vom anunța aici în momentul în care vom avea informații noi despre posibilitatea migrării de la SIM la eSIM din aplicație. Stay tuned!

Laucribella
Începător
Buna! Incerc sa fac un abonament nou la yoxo cu optiunea de esim si de fiecare data imi da eroarea din imagine. Detin un Samsumg s21 ultra, avand doua cartele sim instalate fizic, una la yoxo si alta la vodafone. Voiam sa mai contractez un numar nou cu obtiunea de esim, tot la yoxo. Mentionez ca am incercat si cu o singura cartela in telefon, tot degeaba. Am reinstalat aplicatia, am resetat telefonul.

delfinas
#StarMember
Laucribella, bun venit in Comunitate!!! Aplicatia Yoxo are ceva probleme zilele astea, trebuie sa mai incerci.

Laucribella
Începător
Am incercat acum 2-3 saptamani, am incercat acum cateva zile si am incercat si astazi. Eroarea aceasta imi apare mereu. Nu prea stiu ce sa spun.

webhuni
Începător
Am UN telefon Samsung s21 ultra 5g (sm-g998b/D's) An incercat mai multe ori fara success. Alte service merge registrarea. Cum pot inregistra noul esim? Cu stima,

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, webhuni. Bine ai venit în Comunitate! Din păcate nu putem înțelege mesajele din screenshots. Dacă ești client existent Yoxo poți activa eSIM într-un Orange Shop. Dacă este vorba despre activarea unui nou abonament Yoxo cu eSIM te rugăm să ne dai mai multe detalii despre eroarea întâmpinată.

webhuni
Începător
Bună ziua, In orașul meu nu este Orange shop. Aici este poză nouă. Am incercat alte service acolo înregistrarea a mers fără eroare. Cum pot să activez cartela esim?