anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Number share - autentificare in cont cu semne de intrebare

dig-123
Începător
Buna ziua,
in urma cu 4 zile am mers la un Orange Shop pentru a primi sugestii cum pot schimba ceasul conectat number share cu unul nou. Sugestia reprezentatului Orange - a fost sa inchid subscriptia number share pentru a o activa ulterior pe noul device. Din momentul respectiv nu am mai putut conecta nici vechiul ceas, nici noul ceas.
Incurcatura fiind realizata de un reprezentat Orange, am cerut sa se gaseasca o solutie ca cel putin vechiul ceas sa ramana conectat. In momentul de fata imi apare urmatorul mesaj de eroare : "Contul introdus nu administreaza numarul tau si nu pot face modificari..."
- Folosesc un singur cont asociat acestui numar, contul respectiv este cu drepturi de "admin".
- Am dezinstalat aplicatia "My Orange" pentru a evita conflict de sesiune.
- am verificat la "300" daca exista si alte conturi asociate - si nu exista alte conturi.
- Am trecut userul din admin > in user normal si ulterior in admin - ca sa ma asigur ca nu s-au pierdut drepturile intr-un cache al bazei de date orange.
- am sters ceasurile din Galaxy Wearable, am resetat ceasul/ceasurile.
Telefon Samsung S20 5g / ceas 1 - 2 ani de number share : Samsung Galaxy Active 2 LTE / ceas 2 - Samsung Watch 4 LTE .
Alte recomandari pentru solutionare ?
Merci
13 Răspunsuri 13

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut și bine ai venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru această situație. După dezactivarea și reactivarea Number Share colegii au confirmat că serviciul este activ? În Termeni și Condiții sunt specificați pașii pentru înlocuire device asociat: “Înlocuirea unui dispozitiv asociat În cazul în care se dorește înlocuirea unui dispozitiv compatibil existent cu un altul, se procedeaza dupa cum urmeaza: (1) pentru persoane fizice: (i) inlocuire smartwatch cu un alt smartwatch (Samsung Galaxy Watch si Apple Watch): din aplicația dedicată opțiunea ‘’Replace device’’ sau ‘’Înlocuire dispozitiv’’. Finalizarea procesului de înlocuire a dispozitivului va atrage automat dezactivarea dispozitivului asociat inițial și activarea serviciului pe noul dispozitiv ales de Client. (ii) Inlocuire smartwatch Huawei Watch3 cu alt smartwatch prin intermediul Magazinelor Orange Shop (iii) pentru alte dispozitive compatibile (tableta, telefon) prin intermediul Magazinelor Orange Shop (2) pentru persoane juridice, prin intermediul Magazinelor Orange Shop sau persoana de vanzari dedicata contului, pentru oricare dintre dispozitivele compatibile (smartwatch, tableta, telefon)” https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/number-share/tc-Number-Share-14-06.d2a4ceb8f854a7249e8d860d75b762247467bd4dd0b71267f5ce8cb3d3f7adc2.pdf

dig-123
Începător
Multumesc pentru feedback, in cazul meu a avut loc sigur dezactivarea. Am sperat ca bannerul Number share din sectiunea servicii sa reapara dupa ceva timp dar acest lucru s-a intamplat. am anuntat si s-a deschis o sesizare. Sesizarea ma asteptam sa fie tratata cu prioritate - mai ales ca nu eram eu cauza. Legat de activare, in momentul de fata nu stiu daca serviciul numbershare este activ sau daca se activeaza la primul request din ceas/aplicatie . legat de "Termeni și Condiții" - eu am fost direct la un Orange Shop pentru a evita neplaceri, procedura prezentata am sa o printez si am sa o trimit consultantului din Orange Shop, acum consider ca este prea tarziu. in cazul meu, pare o problema a contului de logare orange si a drepturilor asociate form-ului de logare number share. Pentru intrarea în cont - direct in site-ul Orange nu exista probleme.

Vix
Începător
Salutare Fix aceeasi problema am si eu Ai rezolvat cumva?

dig-123
Începător
Buna, nu am rezolvat. Pe sesizare nu mă bazez, termenul de solutionare a fost depășit (era o sesizare cu prioritate). Am sperat că au mai fost cazuri similare în comunitatea utilizatorilor.

Vix
Începător
Am sunat si eu la call center. Au incercat ceva dar fara succes. Am facut sesizare, sa vedem ce o sa faca. Eu m am portat de la vodafone special pt aceasta optiune dar se pare ca ........

DanielaH
Moderator
@dig-123 & @Vix, s-a rezolvat situația?

Vix
Începător
Buna dimineata Da, la mine totul este ok. Multumesc echipa Orange

dig-123
Începător
Buna, raspuns pentru @Vix: incerca sa intri in legatura cu departamentul tehnic, sau cei de la 300 sa iti deschida o sesizare daca reusesti sa vorbesti cu cineva din tehnic - sa le ceri " sa iti adauge numarul principal in contul online" . tu nu ai cum sa vezi repsectiva interfata, doar departamentul tehnic. ce am scris intre ghilimele face parte din dialogul cu ei. Numai bine, number share placut:) raspuns pt @DanielaH: am rezolvat.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și vă mulțumim foarte mult pentru feedback. Vă mai așteptăm în Comunitate.

dmxdany
Începător

Buna ziua ! 
Am șters din greșeală number share ul din Apple Watch și acum am aceeași problema ca Dig-123, in sensul ca încerc sa fac conexiunea dar mi se deschide doar pagina principala din cont , fără sa apara pagina cu number share. Ma puteți ajuta , va rog ? 

Salut! Bun venit în Comunitate!

Recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți sau să mergi într-un Orange shop.

Te așteptăm să revii să ne spui dacă ai rezolvat.

Cezar1983
Începător

Salut,

Am un Galaxy Watch 4. Am avut aceeasi problema. Va spun cum s-a rezolvat rapid. Din contul meu My Orange am dezactivat prima data optiunea Number share. Apoi am mers pe ceas la Conexiuni, retele mobile, gestionare retele si am eliminat abonamentul ce era deja setat pe ceas. Am dat practic o resetare acolo ce a sters abonamentele existente. Apoi pe Galaxy Wearables am initiat iar procesul de adaugare abonament mobil si a mers perfect.

Cezar, bun venit în Comunitate! Mulțumim pentru postare și te mai așteptăm.