anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E adevarat ca se poate activa E-sim pe prepay?

MarianPrimac
Junior
Buna ziua,
Am vorbit azi cu un consultant relatii clienti si mi-a comfirmat ca e-sim se poate activa si pe prepay, este adevarat?
Daca da cum pot face asta , in aplicatie unde mi-a zis sa caut ,nu gasesc nimic in legatura cu e-sim.
Daca stie cineva ceva mai mult as aprecia.
Multumesc .
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

📌 Vești bune: începând de astăzi utilizatorii de cartele PrePay vor putea beneficia de serviciul eSIM. 

Mai multe detalii aici.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu , eu zic că nu și cum . Spune clar acolo - poți avea esim doar daca activezi un abonament nou yoxo.Probabil că nu se referă că vei primi numărul simului tău vechi

MarianPrimac
Junior
I-am explicat clar ca am un numar Orange prepay pe care vreau sa il transfer in e-sim, de ce mi-a spus ca se poate ? Acum o ora am vorbit cu relatii clienti.

Mădălin
Cunoscător certificat
Eu am vrut sa îmi pun un număr vechi de abonament pe esim și nu s-a putut.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu cred ca exista niciun impediment de ordin tehnic pentru care nu se poate activa eSIM pe orice numar. La fel cum, nu cred ca exista niciun impediment de ordin tehnic pentru care nu pot sa aiba toti clientii Orange acces la 5G (presupunand ca au dispozitiv compatibil, si semnal). Dar momentan, din cate stiu, eSIM-ul e disponibil doar pentru abonati sau utilizatori Yoxo. Daca s-a schimbat ceva intre timp, ar fi dragut sa stim si noi. 🙂
Client Orange

Mădălin
Cunoscător certificat
Ai dreptate , nu exista motive pentru care nu s-ar putea.Dar regulile au fost deja scrise și încă nu au fost modificate. Este foarte important de știut ce înseamnă esim și care sunt condițiile necesare utilizării lor. Cât despre 5g nu am înțeles niciodată motivul condiționării accesului / utilizării lui! Sunt sigur că 5g nu e mai periculos decât i bomba nucleară.!

MarianPrimac
Junior
Cred ca totul este strict financiar,sa atraga cat mai multi pe abonamente,pe prepay nu se castiga constant.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Motivul pentru 5G...este marketing. Dar..speram sa devina disponibil pentru toata lumea la un moment dat. Personal, nu ma grabesc cu 5G-ul. Pentru ca semnalul e inexistent in zona mea. Dar ziceam asa, doar ca un alt exemplu de feature la care ar putea sa aiba acces toata lumea, daca operatorul ar dori lucrul asta.
Client Orange

Salut, Serviciul e-SIM este disponibil pentru moment doar pentru utilizatorii Orange Romania ce detin un abonament pe persoana fizica. Mai multe informatii gasesti chiar aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328 .

Pololică
#StarMember
eSIM se ofera doar la Yoxo si abonamente. Singura varianta ca eSIM sa fie pe un prepaid (cartela) este trecerea de la Yoxo/abonament la prepaid. Direct la prepaid nu.

Viocat
Senior certificat
@Potolica esim se activeaza doar pe abonament si yoxo, daca treci un abonament sau yoxo cu esim in prepay se dezactiveaza esimul.

Pololică
#StarMember
@Viocat: ai informații sigure? Știu ca atunci când se trece de la abonament (tradițional sau yoxo) la prepaid, sim-ul rămânea în telefon (nu conta ca e sim fizic sau esim). Nu de alta, dar să-l informam pe coleg sigur.

MarianPrimac
Junior
Din pacate mi-au comfirmat telefonic faptul ca :de exemplu , la trecerea de pe abonamentul Yoxo cu e-sim pe prepay la Orange, pierd e-sim si revin la sim normal , singura optiune ar fi sa fac un abonament Orange iar dupa perioada contractuala pot trece pe prepay si doar atunci pot pastra e-sim.

Salut! Activarea profilului eSIM este disponibil pentru toti clientii care au un abonament de voce activ. Singura situatie in care un client poate avea eSIM pe o cartela PrePay este aceea in care migreaza de la abonament (inclusiv un abonament YOXO) la o cartela PrePay.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
O singura nelamurire am: de ce discrepanta asta intre informatiile primite de la call center si cele oferite de Orange Assistant in Comunitate? Nu e aceeasi informatie peste tot? Difera in functie de persoana intrebata? :)) Nu e normal ca unul sa zica una, si altul alta. Daca te duci in magazinul fizic primesti o a treia varianta? Nu e ok asa. :)) Nu pot sa fie ambele informatii corecte in acelasi timp. Si iarasi ne lovim de problema de training de pe alte topicuri.
Client Orange