la 19-12-2022 02:48 PM
salve,
Am si eu o problema cu un router 4G (D-link dwr 920) si doar cu cartele orange (abonament sau PrePay). Il configurez, merge, totul ok,viteza decenta, chiar buna pe WIFI, no complains. Doar ca mi se tot deconecteaza de la 4G dupa 6-8h, etc. Ceea ce e frustrant este ca am niste prize comandate prin WIFI ca sa-mi incalzeasca casa de vacanta si cand ti-e lumea mai draga, in toiul iernii, ghici ce - nu se poate pentru ca sunt offline.
Ieri dupa ce am plecat, la vreo 6h am pierdut conexiunea cu routerul. L-am rugat pe vecinul meu sa dea un RESET la siguranta generala electrica de la intrare si asa am rezolvat problema, dar pentru inca .... cateva ore. Acum iar ....
Ma gandesc ca tre sa-i platesc un abonament vecinului sa-mi tot dea un RESET de la curent ....
Am avut toata vara un SIM digi (RCS-RDS) si n-am patit asa ceva. Intr-adevar, acum am mai multi utilizatori de WIFI si aveam nevoie de viteza mai buna, dar poate ca o sa trec inapoi la digi .... Am mai auzit ca sunt multe routere care au probleme strict cu orange dar daca e asa macar sa stiu .....
Orice ce hint e OK
Multumesc
la 19-12-2022 03:24 PM
Salutare!
Nu știu ce să zic, dar posibil să fie și de la router. Eu am avut mai mulți ani Huawei B 525 și nu am avut probleme niciodată. Și am avut tot timpul sistemul de supraveghere și toate cele pe un net nelimitat 4g de la Orange.
În concluzie, cred că acest router este unul mai slăbuț și posibil să fie mai sensibil la fluctuații de semnal sau de alt gen. Și cei care aveau pe lângă mine B 311 sau Alcatel, aveau probleme de acest gen. Nu am avut acest model, dar le-am avut cam pe toate de la Orange.
În concluzie, nu știu exact ce are, dar te sfătuiesc, dacă mai face așa, să îl schimbi cu un B 525 sau B 535, care sunt foarte bune pe semnal, chiar suportă CA și sunt foarte stabile. Am avut mai multe modele strânse de-a lungul timpului și mai am și acum un B 535, pentru că am trecut la fibră, dar la toți cei care le-am dat, le funcționează serviciile foarte bine prin intermediul acestor aparate.
P.S. Am avut 14-15 ani internet fix 3g/4g de la Orange, deci știu despre ce este vorba!
Baftă multă!
la 19-12-2022 03:45 PM
Mersi de sfat!
Inainte de a-l pune in aplicare o sa testez si un TP-Link MR6400 (e deja pe drum), si daca nu o sa incerc solutia Huawei. Probabil ca da, e o problema de FW (ceva la switch-ul intre benzile de frecvente - asa am mai gasit pe alte forumuri).
Numai bine.
la 19-12-2022 03:49 PM
Am testat eu și TP-link și tot praf era. Nu mai știu dacă același model! Atenție, nu toate modelele funcționează în rețeaua Orange, ci doar cele agreate de ei. Spun asta din propria experiență și din ceea ce am mai văzut/ auzit pe aici și pe alte forumuri.
Baftă multă!
la 19-12-2022 03:52 PM
Pai na, acum l-am comandat, tot bazat pe ceva recomandari cum ca ar merge in orange.
Dar ma simt mult mai bine acum ca stiu de B525/B535
Stima!
19-12-2022 04:46 PM - editat 19-12-2022 04:53 PM
Dacă nu reușești cu acela, mă contactezi în privat și te ajut eu! Mai am un B 535 nou. Baftă!
la 19-12-2022 03:32 PM
Salut!
Semnalul e ok in zona respectiva? Firmware update exista? E vreun timeout setat pe undeva? WiFi-ul e folosit doar pentru prize sau si pentru cei care locuiesc acolo? Ma gandesc daca nu cumva ai avea mai multa stabilitate pe 3G...presupunand ca poti sa treci acel router pe 3G.
la 19-12-2022 03:49 PM
Semnal e OK - 3-4 liniute (din 4 cam tot timpul).
Exista si un FW update, dar in Release Note e totul foarte vag - o sa incerc dar sincer n-am mari sperante ...
Timeout - sper ca nu, n-am gasit, o sa verific prin meniuri, dar e complet aleatoriu, cateodata merge si o zi ....
Folosim si la smartTv + n laptop-uri WIFI-ul .....
3G? No way, de-aia am renuntat la Digi (4G) ca voiam mai multa viteza, deci nu e o optiune 3G-ul ....
Multumesc mult de idei!
la 19-12-2022 04:02 PM
Ai drept de retur, dacă nu-ți funcționează!
Doamne ajută!
la 22-12-2022 10:31 AM
@gaboajaa, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 22-12-2022 04:39 PM
salut,
m-au ajutat raspunsurile aici sa nu mai folosesc acel device buclucas si sa-l inlocuiesc cu altceva (1 optiune sigura si inca 1 de rezerva - a mea)
daca s-a rezolvat situatia pot sa confirm doar sapt. viitoare cand voi valida solutia tehnica; pe de alta parte, pot la fel de bine sa zic DA, s-a rezolvat, pentru ca voi elimina de tot "cauza" (routerul vechi)
numai bine
la 22-12-2022 04:41 PM
Mă bucur că informațiile de aici te-au ajutat! Sărbători fericite!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor