anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Oare mi-am stricat router-ul? Sau sunt reparatii?

romaniapill
Începător
Mi-am miscat putin router-ul ca sa vad parola si gateway-ul, oare mi-am stricat ceva? Am mai facut asta inainte si nu s-a intamplat nimic. Exact aceeasi miscare, fara trantit etc.
Daca nu asta, unde pot sa vad daca se face mentenanta in zona mea?
8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember
Pai...ce se intampla mai exact? Ce nu mai functioneaza? Primesti vreo eroare in browser? In interfata routerului ai vreun mesaj, ceva? In principiu, miscatul router-ului (vorbim de fibra sau net fix 4G?) nu ar trebui sa afecteze in niciun fel functionalitate. Verifica eventual cablurile. Netul e de la Orange sau migrat de la Telekom? Pentru contact, ai aici toate modalitatile: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications
Client Orange

romaniapill
Începător
Netul e migrat de la Telekom. Pur si simplu router-ul nu-mi face conexiunea cu serverul lor (nu se aprinde beculetul de internet). E posibil sa fie ceva de la ei da nu sunt sigur.

arsradu
#StarMember
Pai hai sa vedem. Ce model de router ai? Ai vreun beculet pentru LOS? E aprins? PON-ul e aprins? Daca da, e aprins continuu sau intermitent? Netul in calculator iti ajunge prin wifi sau cablu? Mai ai vreun alt router pe retea? Oricum, pentru confirmare, da-le un telefon la numerele din topicul de mai sus. Daca e ceva pe partea lor, ar trebui sa te poata ajuta.
Client Orange

romaniapill
Începător
Am un Sagemcon da nu vad exact numarul modelului. E negru cu logo-ul Telekomului. Sunt aprinse numai beculetele de Power, WiFi si Lan. PON/RF nu este aprins. Netul imi ajunge prin cablu la PC cu fibra optica. E o probabilitate sa se fi deteriorat fibra da nu sunt ma indoiesc.

arsradu
#StarMember
Ok, si presupun ca nici wifi-ul nu-ti merge, asa-i? Din cate am putut eu sa vad, modelul e posibil sa fie un 5655 AC RF. Daca PON-ul e stins, e posibil sa fie o problema fie cu fibra, fie semnalul. Da un telefon la Relatii Clienti si vezi ce-ti spun si ei. Din cate am vazut eu, fibra ar trebui sa fie prinsa intr-un mic colac dedesubt. Putin probabil sa se fi rupt de acolo. Dar...cine stie. Da un telefon si vezi incotro te indruma cei de la ORC. Posibil sa fie nevoie sa vina cineva sa refaca conexiunea acolo.
Client Orange

Razvan
#StarMember
Salut! Depinde de poziția în care ai mișcat ont-ul. Fibra este sensibila și orice mișcare la un unghi de 90 de grade se poate rupe. Contactează Orange să trimită o echipa de tehnicieni ca să verifice fibra, este posibil sa fie nevoie ca să fie lipită.

DanielaH
Moderator
@romaniapill, s-a rezolvat situația cu routerul?

romaniapill
Începător
S-a rezolvat, era deranjata fibra optica.