anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nu mi se autentifica aparatul tv si nu pot viziona nici un program

tito
Începător
imi apare nu va puteti autentifica pe tv
1 Soluţie acceptată‚

tito
Începător
multumesc de raspunsuri caz rezolvat un cablu pus in alta mufa Lan2 si trebuia pus in Lan4 multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember
Tito, bun venit in Comunitate!!! Ca să primești un răspuns cat mai bun și mai prompt, trebuie sa dai mai multe detalii. In ce zona locuiești și de când se manifestă această problemă? Prin ce sistem ai acces la serviciile de televiziune? Ești fost client Telekom? Ce tv ai?

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai dat o rescanare la programe? Nici așa nu merge? Dacă nu reușești, trebuie sunat la 300 , ramura asistență și cerut ajutorul. Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Se zice ca o imagine face cat o mie de cuvinte. Pune si tu o poza, ceva, sa vedem ce e cu eroarea aia. Sau o descriere mai completa. Iti cere un PIN? In ce context iti apare eroarea? Tot timpul? De cat timp? Ai modificat ceva? Despre ce model de TV e vorba? E foarte greu sa te ajutam daca scrii numa' doua cuvinte. In alta ordine de idei, apare "nu va puteti autentifica" sau "nu va puteti autentifica pe TV"? E o diferenta intre ele. Unul poate insemna o problema de logare intr-un cont sau ceva, mai ales daca vorbim de un TV smart, celalalt o problema locala cu TV-ul respectiv (gen PIN local, control parental etc). E important sa dai detalii.
Client Orange

tito
Începător
multumesc de raspunsuri caz rezolvat un cablu pus in alta mufa Lan2 si trebuia pus in Lan4 multumesc

delfinas
#StarMember
Cu plăcere!!! Bine că s-a rezolvat cazul!