anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu receiverul

AmaliaDincu
Începător

Buna ziua, am cumparat acum mult timp receiver pentru cablu tv iar de curand nu mai functioneaza, as dori sa il schimb sau sa pot rezolva problema, dar nu gasesc nici o metoda de contact exceptand asta, ma poate ajuta cineva? 

Multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, ascultând ceea ce spune robotul cu răbdare, după care te va pune în legătură cu cineva. Dacă nu reușești, poți forma și 1-3-2 (pentru asistență), poți intra pe chat, poți scrie din formularul de Contact, fiind logată în My Orange ( https://www.orange.ro/contact/), secțiunea Contact/ Contactează-ne din My Orange (aplicație sau web), poți merge la un Shop Orange, etc.

Sper să reușești în vreun fel!

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut!

Bine ai venit in Comunitate.

Metodele de contact uzuale sunt:

  1. apel la nr 300 (din Orange)
  2. apel la nr 0374 300 300 (din orice retea nationala), sau +40 374 300 300 (apelabil international)
  3. chat-ul Djingo.

Alte metode de contact gasesti aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, ascultând ceea ce spune robotul cu răbdare, după care te va pune în legătură cu cineva. Dacă nu reușești, poți forma și 1-3-2 (pentru asistență), poți intra pe chat, poți scrie din formularul de Contact, fiind logată în My Orange ( https://www.orange.ro/contact/), secțiunea Contact/ Contactează-ne din My Orange (aplicație sau web), poți merge la un Shop Orange, etc.

Sper să reușești în vreun fel!

Succes!