la 14-02-2023 10:51 AM
Bună tuturor! Socrul meu a anulat prelungirea abonamentului si acum trebuie să predea telefonul primit la un magazin Orange Shop. Problema e ca sta intr-un orasel unde nu este Orange Shop. Intrebarea mea este daca pot sa-l predau eu in locul lui!
la 14-02-2023 11:35 PM
In acest caz probabil telefonul a fost livrat prin curier, deci predarea se poate face tot prin curier daca se cere acest lucru.
la 14-02-2023 11:03 AM
Nu vad de ce nu ai putea...
Eventual, daca iti spun ceva cei din Shop, suna-l si da-l sa vorbeasca cu el, ar trebui sa inteleaga.
la 14-02-2023 12:40 PM
Salut @Catalin,
Din punct de vedere contractual titularul trebuie sa predea echipamentul pentru ca la sfârșit se semnează un proces de predare-primire. Din punct de vedere al situației poți primi răspuns doar in acel Orange Shop daca te pot ajuta sau nu așa cum vrei tu. Prin ce metoda a fost anulata prelungirea si cand a fost facuta aceasta prelungire si unde? Ne poti da mai multe detalii?
la 14-02-2023 09:26 PM
Prelungirea a fost anulata telefonic. Prelungirea a fost efectuata prin telefon in data de 08.02.2023, socrul meu fiind sunat de la Bucuresti.
la 14-02-2023 11:35 PM
In acest caz probabil telefonul a fost livrat prin curier, deci predarea se poate face tot prin curier daca se cere acest lucru.
la 15-02-2023 08:04 AM
Mulțumesc pentru ajutor! Am solicitat să-l trimitem prin curier.
la 15-02-2023 08:46 AM
Cu drag!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor