anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa schimb receiverul pt tv cu un card tv?

Cata24
Începător

Buna ziua,

cum pot sa schimb receiverul pt tv cu un card tv si de asemenea in ce condiții pot obține acces la cablu pt al treilea televizor (plătind abonament pt 2 deja)?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Am sunat in Call Center si a fost trimis un tehnician care a schimbat receiverul cu un card CI. Numai venind acasă se poate face schimbul. Aceste carduri nu se trimit in magazinele Orange.

multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@Cata24: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu poți rezolva problema mergând într-un OrangeShop și solicitând un card CI conform modelului suportat de TV-ul tău, respectiv predarea receiver-ului. Succes.

Revino pe topic să ne spui dacă ai reușit să predai receiver-ul și să primești un CI card.

Pololică
#StarMember

As recomanda sa suni la 300 pentru a vedea exact pasii. Este posibil ca la Shop sa nu aiba cand mergi sa faci schimbul, dar, cerand prin Call Center, sa poti face schimbul simultan, direct prin curier (predand aparatul vechi si primind cartela CI).

Legat de al treilea televizor: semnalul TV vine prin coaxial, deci poti pune cate televizoare vrei, singura buba este vizionarea celor codate (gen HBO si alte canale care se afla in grila Premium). Singura conditie este ca televizorul sa stie DVB-C. Tot la Call Center poti cere o cartela suplimentara.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Numai la 300 poți rezolva, dar și acolo este mai greu, în astfel de situații! Recomand să faci o sesizare din din secțiunea Contact ( pentru Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici ( Orange Romania Communications):

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Oricum, numai de la Serviciul clienți poți rezolva sau cel puțin mie așa mi s-a spus la Shop!

Dar trebuie să insiști când vrei să schimbi dispozitive, pentru că nu e simplu.

Baftă multă! 

DanielaH
Moderator

@Cata24, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am sunat in Call Center si a fost trimis un tehnician care a schimbat receiverul cu un card CI. Numai venind acasă se poate face schimbul. Aceste carduri nu se trimit in magazinele Orange.

multumesc

Mulțumim pentru confirmare. Mă bucur că ai rezolvat.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm.