anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cu cine sa vorbesc despre cartela din tv cu care vedeam programele HD

TEOLINA78
Junior
 
8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut,

Iti recomand un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), ramura 1-3-2, si vezi daca reusesti sa rezolvi problema.

Mult succes!

Client Orange

Multumesc.Au venit de la orange si au schimbat mufele si spliterele care nu mai mergeau.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Mă bucur că s-a rezolvat! Să sperăm că nu mai sunt probleme pe viitor!

 

DanielaH
Moderator

@TEOLINA78, bun venit în Comunitate!

Ne dai mai multe detalii despre situația ta, te rugăm?

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Încearcă să o scoți și s-o reintroduci. Am pățit și eu așa zilele trecute și am reușit să rezolv astfel.  Dacă nu, trebuie sunat la asistență, adică la 300 sau 0374300300 (din orice rețea) și apoi formezi 1-3-2. Între timp, posibil să te identifice robotul Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP, deci trebuie să ăl ai la îndemână.

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

@TEOLINA78, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

TEOLINA78
Junior

Multumesc pentru sfaturi . A venit un reprezentant Orange si a inlocuit mufe si splitere defecte . Asta era cauza . Se pare ca nimeni pana acuma de la alte firme nu a verificat circuitul de cablu.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Și-a făcut doar corespunzător treaba și rezultatul s-a văzut imediat.