anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare software Phillips

Florina2
Junior

Buna! Îmi apare pe ecran actualizare software, însă nu se încarca, este 1% de doua ore. Dacă ma poate ajuta cineva, mulțumesc! 

1 Soluţie acceptată‚

@Florina2: Mult mai bine. Sper să se clarifice și remedieze pe vineri, când ți s-a spus că vor veni. Revino pe topic cu feedback după intervenția celor de la tehnic. 

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Florina,

Pare o problema e televizorului. Ce model ai? Televizorul e conectat la internet?

Client Orange

Nu știu exact modelul, este plasma. Nu, este prin cablu, ledul este verde.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Modelul il poti gasi pe spate (daca ai acces), pe o factura eventual, pe cutie...

In rest, poti accesa internetul de pe el? Ai conexiune la internet pe el? Daca da, teoretic ar trebui sa mearga si update-ul.

Client Orange

Nu am folosit niciodată internet pe acest tv 😅 și nu am cum sa îl conectez la net, singura sursa de wi—fi este un Smart wi-fi (fost telekom) care este in alta camera și dacă îl mut de acolo își pierde semnalul…

Pai și atunci cum sa se descarce actualizarea? Trebuie acces la internet pentru actualizare. Nu poate capta semnal de la acel Smart wifi sau de la telefonul tau, pe care sa activezi un hotspot?

Nu am cum sa îl conectez pentru ca nu pot folosi telecomanda, sta blocat pe actualizare, nu pot accesa nimic 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok...nu poti sa-l conectezi la WiFi. Dar cablu de net...ai cumva? Ca ar trebui sa-si ia singur internet daca e pe cablu. Daca nu ai un cablu, si fara posibilitatea de a-l conecta la WiFi...e mai greu.

Ca idee, un cablu de net (sau cablu de retea) ar trebui sa arate cam asa:

arsradu_0-1669746676713.jpeg

 

Client Orange

delfinas
#StarMember

Actualizarea cum se face, wireless sau prin cablu legat la router? Ce tip de router ai, cum e semnalul?

Este prin cablu, routerul este un aparat negru, are cartela inclusă, ledul este verde 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Acela cu cartela inclusa cred ca este decodorul, nu routerul. Cred ca ai nevoie de internet pe TV. Si daca nu e tras niciun cablu de net, si nu e conectat la WiFi (presupunand ca are asa ceva; de-aia voiam un model), nu prea are cum sa descarce update-ul.

Client Orange

  • Se poate conecta la net dacă folosesc un cablu , dar nu am cum… in Zona unde locuiesc semnalul orange e ff slab și nu cred ca am un cablu hdmi prin casa

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Iti trebuie un cablu de net, nu HDMI. HDMI-ul e pentru video/audio. Sau wifi, binenteles, daca suporta.

Daca nu e conectat in niciun fel la internet, am rezolvat dilema. Nu are cum sa-si faca actualizari de soft.

Client Orange

Din telecomanda nu pot face nimic pt ca sta blocat pe actualizare, însă o sa caut mâine prin casa și o sa încerc, mulțumesc. Se mai actualiza și înainte, dar n am întâmpinat niciodată probleme de genul asta in 8 ani..

@Florina2: Bun venit în Comunitate. Nu prea înțeleg cum reușea TVul să se "actualizeze înainte", dacă susții că nu i se poate asigura o conexiune prin cablu UTP sau prin wifi. Totuși, chiar și numai pentru acel update, nu ai posibilitatea conectării TVului la un router cu care ești conectată la internet? Sau să înțeleg că singura posibilitate de acces internet de care dispui este pe telefon prin date mobile?? 

Importat ar fi o conexiune prin cablu UTP pentru acces la internet. Pe wifi fără o configurare prealabilă nu se va conecta singur.

Revino cu detalii despre situația/posibilitățile de conectare de care dispui.