anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare alimentare Orange Money!

Jay
Campion certificat
Bună dimineața!

Luna asta n-am alimentat încă OM, iar astăzi când am încercat, nu dorește bani.

După introducerea parolei statice, cand ar fi trebuit să primesc un cod prin sms pentru finalizarea tranzacției, nu se întâmplă nimic.. primesc doar notificarea atasata.. si fereastra unde ar trebui sa scriu codul din sms se inchide.. probabil, banca emitentă, nu primeste de la OM ce trebuie, ca să trimită sms..
Am încercat și sumă mai mică, însă nu pare sa aibă legatura, s-a comportat fix la fel.. și am verificat setările ambelor carduri..

S-a schimbat ceva și mi-a scăpat? A primit cineva notificare ca urmeaza sa aiba probleme?

A mai încercat cineva sa alimenteze azi? A funcționat?

La Unicredit am vorbit dimineață până în ora 8 si nu au nicio problema, iar aplicatia OM nu cere actualizare..

Mulțumesc!
7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember
Bună@Jay! Da, la mine a funcționat și la alimentare și la plată. Poate e ceva doar la tine!

FLo1
#StarMember
@Jay: Să o luăm altfel: 1.Ai introdus pass statică. Bun. A trecut la câmpul cu cealaltă pass dinamică? ...sau doar nu a mai venit SMSul? 2. Sigur pass statică nu necesită vreo actualizare sau e corect tastată? 3. Mesajul primit de la OM e ca urmare a unei tranzacții inițiate și întreruptă, aka nefinalizată la timp. Sper să reușești.

Jay
Campion certificat
@Vio, platile au mers și la mine, ca nu era contul gol goluț și am putut verifica asta.. @Flo, după parola statica gândește mai mult decât de obicei și apoi se închide acea fereastra si vine notificarea.. Ultima alimentare după acel card este din 24 august și am 10 alimentari după el numai în august.. exclus sa nu fie corecta parola statica si este aceeasi de la început, de cand s-a trecut la autorizarea in 2 pasi.. in plus, sunt convinsa ca ar scrie parola greșită dacă as tasta gresit..

Vio73
#StarMember
Am și alimentat astăzi, fără probleme.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Am incercat si eu azi sa fac alimentare si a mers. Dar....nu mi-e foarte clar cum/cand/unde ar trebui sa folosesti acea parola statica de care zici tu. La mine se face autentificarea in aplicatia bancii al carei card il folosesc pentru alimentare (in cazul asta HomeBank, pentru ING), si cam asta e tot... Pe partea Orange Money nu trebuie sa introduc nimic.
Client Orange

Jay
Campion certificat
Parola statica este unul dintre cei 2 pasi care se fac la plata pe internet, urmata de parola 3D secure care vine imediat prin sms.. sau, ar trebui sa vina. Dupa luni de zile in care am folosit cardul asta pentru alimentare si n-au fost probleme, iar in august sunt 10 alimentari dupa el, mi-e greu sa cred ca ieri, am scris de 5 ori la rand, parola statica gresit.. La mine asa se comporta cardul asta, exact ca la o plata pe internet.. se deschide o fereastra din OM in care trebuie scrisa parola statica a cardului respectiv (pe care am setat-o de la inceput de cand s-a trecut la validarea in 2 pasi a platilor) si dupa ce apesi valideaza se deschide alta fereastra in care trebuie scrisa parola 3D secure.. insa ieri, dupa ce scriam parola statica si apasam pe valideaza, acea fereastra se inchidea, nu trecea mai departe la fereastra pentru parola venita prin sms.. Pentru celalalt card pe care l-am mai folosit pentru alimentare OM am intr-adevar o aplicatie in telefon in care aprob platile si nu cere nicio parola.. Astazi, inainte sa reinstalez sau sa incerc orice altceva cu OM, am incercat din nou sa alimentez si a functionat.. deci, a mers fara sa fac eu ceva.. doar ca am lasat timpul sa treaca.. Parerea mea este ca a fost o problema de comunicare cu serverul, care s-a rezolvat intre timp..

FLo1
#StarMember
@Radu: la un card poți să ai (sau nu) validare de pass statică prin aplicația băncii (poți opta pentru mesaj chiar și cu aplicația instalată). În rest "alimentarea" e de fapt o "portare" a banilor din contul curent atașat cardului în contul OM. Aceasta se desfășoară ca un proces de cumpărare online. Simplu. @Jay: totul e bine când se termină cu bine. Posibile probleme la intermediarul (gestionarul) plăților, care nu e Orange, ci acel site spre care ești redirecționată la momentul plății.