anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme 3d secure

paulpliviu
Începător
Buna.De cand mi-am facut cardul orange money (feb 2021) n-am primit niciodata notificare push pentru plati.Mai mult decat atat, la unele plati facute prin payu, bt sau libra pay primesc mesajul "autentificare 3dsecure nereusita".Am sunat in call center insa cei de acolo nu prea au cum sa ma ajute din moment ce practic nu vad nicio tranzactie, totul se blocheaza in momentul in care se incearca autentificarea 3d secure.
Multumesc,
12 Răspunsuri 12

paulpliviu
Începător
am uitat sa mentionez, am facut ciclul dezinstalare/instalare a aplicatiei de vreo 10 ori pana acum de cand am cardul.Fara rezultat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Din moment ce nu s-a facut autentificarea 3D Secure, cumva are sens sa apara acel mesaj. Intrebarea mea e urmatoarea: daca la o plata, cand iti cere 3D Secure, intri manual in aplicatie, ai un pop-up pe care sa dai click sa autorizezi tranzactia? Daca da, posibil ca problema sa fie doar acea notificare. Daca nu...problema cred ca e mai complicata.
Client Orange

paulpliviu
Începător
nu am niciun pop up in aplicatie.cand fac plata ma redirectioneaza direct la pagina unde spune ca "autentificarea 3d secure a esuat", nu asteapta dupa mine ca in cazul cardurilor pe care le mai am (de la alte banci).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ah, am inteles. Nici macar nu incearca sa faca autentificarea. In cazul asta...da, nu o sa ai pop-up, nici in aplicatie, nici in notificari. Sincer, n-am mai auzit de problema asta... Ai mai putea sa inchizi cardul respectiv si sa faci altul. Daca zici ca problema persista de cand ai cardul...e clar ca nu e vorba de vreun update sau ceva. Nu stiu daca se poate face o "resetare" a contului, de la Relatii Clienti (trebuie intrebat), dar daca nu merge cu inchiderea si generarea unui card nou, n-am idee ce ar putea sa fie.
Client Orange

Trixen
#StarMember
Stiu ca poate e stupid ce zic, dar ai activat platile pe internet cu acel card? Si eu am avut probleme la inceput si nu parea sa primesc plata spre aprobare. Dupa ce am activat platile pe internet si am pus limitele implicite (tin minte ca a trebuit sa le setez manual, desi am acceptat valorile implicite) nu am mai avut probleme cu platile sau cu 3DS. Totul se face din aplicatia Orange Money, dar trebuie sa intri efectiv la setarile cardului si sa permiti platile pe internet, platile contactless (daca vrei), etc.

paulpliviu
Începător
Da, sunt activate plățile pe internet.ideea este ca folosesc cardul deja pe internet la plăti Amazon prime, voyo însă la unii procesatori de plăti cum sunt payu, BT sau libra ma lovesc de eroarea asta.

FLo1
#StarMember
@paulpliviu: Bun venit în Comunitate. Problema o ai de la asocierea cardului cu aplicația și telefonul. Reia procesul de la zero, cu instalarea aplicației cu tot. Altfel e degeaba. Obs: - sper că ai blocat ecranul, adică necesită autentificare cu amprenta, simbol sau cod. - utilizezi aplicația OM sau ai atașat cardul OM altei aplicații? - pentru notificări "peste alte aplicații " ai opțiunea în setările aplicației de "afișare peste alte aplicații". Până atunci clarifică problema cu parola statică de care ai nevoie pentru plăți cu 3d secure. De aceea ai inclusiv acea eroare. În lipsa unei asocieri a telefonului cu cardul, plata cu 3d secure se face fără aplicație, prin parolă statică + parolă pe sms.

paulpliviu
Începător
Am făcut reinstalarea de peste 10 ori, inclusiv cu CC la telefon 1) da 2) este pe OM și Apple pay 3) nu am aceasta Setare pe iPhone

FLo1
#StarMember
Eu cu un BTPay, pentru eliminarea temporară a condiției de autentificare telefon, am fost nevoit să o reinstalez: doar așa se putea face asocierea cu telefonul a cardului, nu doar simpla adăugare în app.

paulpliviu
Începător
Nu contest asta, ideea este ca cei din CC cum nu văd nicio Tranzacție( ptr ca nu ajunge pana la OM) nu au ce verifica.cum as putea lua eu legătura cu procesatorul de plăti OM/Visa/ whoever se ocupa de 3D secure pentru verificare ?

Trixen
#StarMember
Ok, problema deja a fost restransa: *unele* plati pe internet care solicita 3DS nu functioneaza, nu toate. Am avut ceva similar la inceput cu platile prin romcard direct, daca nu ma insel. Am sunat la ei, ei mi-au zis sa sun la Orange. Orange mi-a zis ca plata nu ajunge deloc la ei. Am incercat din nou, acelasi rezultat. Si-a revenit de la sine dupa vreo 2 zile si de atunci nu am mai avut probleme cu el. Asta am patit-o prin februarie anul curent. Nu am aflat niciodata care a fost cauza, dar tind sa cred ca era procesatorul de plati.

FLo1
#StarMember
Problema o lămurești cu dezvoltatorul aplicației de plăți sau emitentul cardului, indiferent că e mastercard/visa.