anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot solicita card Orange Money?

AndreIonut28
Junior
Salut, revin. Aseara am pus o intrebare aici in comunitate despre durata emiterii cardului, crezand ca (,) am solicitat deja card fizic. Azi am intrat pe aplicatie si in loc sa apara "in procesare", apare sa solicit card (din nou). Cand introduc toate datele necesare, imi da erorare. Am incercat sa iau legatura cu chat-ul, insa fiind weekend nu a raspuns nimeni. Ce as putea face in acest caz? Cum pot afla daca cardul va veni sau nu? Card virtual nu am, nici de ala nu ma lasa sa solicit. E vorba de card de debit. Mai jos am atasat cateva imagini pentru a se intelege mai bine la ce ma refer. Aseara vs. azi.
16 Răspunsuri 16

Viocat
Senior certificat
Din pacate sunt probleme cu aplicatia, numai cei de la tehnic orange te pot ajuta.

Jay
Campion certificat
Salut! Cardul fizic nu poate exista fara cel virtual, doar cel virtual poate exista fara cel fizic, deci, daca nu ai card virtual, cu siguranta nu are cum sa vina un card fizic.. si, daca ar fi fost totul in regula, un card comandat vineri nu ar fi ajuns luni oricum.. in weekend nu lucreaza nici firmele de curierat.. Nu-mi mai amitesc exact ordinea pasilor, pentru ca a trecut totusi 1 an de cand am inceput sa folosesc aplicatia si am memoria incarcata cu alte lucruri, dar, ai spus ca ai crezut ca aseara ai solicitat cardul.. adica, ce anume ai facut aseara de ai crezut ca ai solicitat card? Ai instalat aplicatia si ai butonat prin ea, sau ai discutat cu un consultant i-ai dat poza dupa buletin pentru identificare?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Vad o eroare acolo...la un pas destul de important. Deci e posibil sa nu fi ajuns cererea. De aia nu ai nici card virtual, si implicit, nici fizic. Recomandarea mea ar fi sa mai incerci maine cu cererea. Daca nu merge, si primesti din nou eroare, incearca sa iei legatura cu cineva pe chat sau la *111. Momentan, din ce vad, par sa fie probleme in procesarea cererilor (posibil mentenanta...?). Incearca eventual sa dai si un restart la aplicatie.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Poți încerca în timpul cât au ei program in call center și dacă nu te descurci, suni și le ceri ajutorul. Eu l-am primit de fiecare dată când am avut nevoie. Dacă nu ai card virtual, normal că nici fizic nu poți avea. Îți urez succes!

AndreIonut28
Junior
Sa explic din nou. Prima data cand am solicitat card totul a functionat, insa a doua zi cand am intrat pe aplicatie sa vad ce se mai intampla nu mi-a mai aparut ca si cum as fi solicitat un card, nici virtual, nici fizic. Am incercat din nou, am introdus adresa pentru cardul fizic, a aparut acea eroare. Am incercat card virtual, nici atat. De fiecare data imi da eroare, inclusiv azi. Insa prima data cand am solicitat cardul a aparut ca e totul ok si ca (,) cererea e in procesare. O sa sun la call center sa vad cu ce ma pot ajuta. Multumesc.

Salut, ai rezolvat problema? Trec exact prin aceeasi situatie.. am facut o sesizare de mai bine de 7 zile la serviciul clienti cu nr de inregistrare si nimeni nu stie nimic…

Viocat
Senior certificat
Probabil a dat eroare pentru ca era deja solicitat cardul si aplicatia nu avea prevazuta posibilitatea unei noi solicitari

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
In mod normal, daca cererea e trimisa cu succes, dispare din meniu optiunea de a face o noua cerere... Probabil tocmai pentru a evita o posibila eroare. Acuma...tind sa cred ca nu a ajuns cererea saaau...nu a ajuns chiar cum trebuie. Nu a fost inregistrata ca o cerere successful. Si atunci pe partea aplicatiei, apare ca si cand nu s-a cerut cardul, si userului i se da voie sa faca o noua cerere. Trebuie vazut daca sau sub ce forma a ajuns cererea pe partea Orange. Daca a fost o eroare temporara, se poate incerca din nou. Daca e ceva la care trebuie sa se uite cineva de la Tehnic, posibil sa mai dureze un pic. Oricum ar fi, trebuie luat legatura cu un consultant.
Client Orange

Viocat
Senior certificat
Din pacate la fiecare sfarsit de saptamana apar probleme din acestea pe care doar tehnicul le poate rezolva

DanielaH
Moderator
@AndreIonut28, s-a rezolvat situația cu solicitarea cardului?

Deci am facut sesizare pe 26 februarie pentru fix aceeasi chestie si inca se mai lucreaza la problema... mi se pare stupid sincer... e ata de greu sa emiti un card???

Puteti verifica sesizarea 218281518?? Serviciul clienti tot urgenteaza dar nimeni nu se oboseste sa rezolve problema….

Salut, Bogdan!

Am rugat colegii de la Orange Money sa verifice situația ta. Revin când primesc un răspuns.

Salut din nou și mulțumim pentru detalii. Colegii ne-au spus că situația ta este în continuare în atenția departamentului tehnic și că vei fi contactat cînd problema va fi remediată. Din păcate nu avem încă un termen pentru soluționare. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.