la 13-04-2023 09:16 PM
Revin cu o noua problema marca Orange care imi bataie de cap. Dupa ce am avut probleme cu returnarea unui echipament al Orange Comunications in Orange Shop de data aceasta problema o am cu Orange Romania IFN SA. Azi am obtinut o refinantare de la o banca pentru cateva IFN-uri printre care si Orange Money. Banca unde am refinantat mi-a acordat si o suma suplimentara pe care o pot accesa numai dupa ce le dau adresele de inchidere. Toate IFN-urile mi-au dat adresa de inchidere in cateva ore de la alocarea platii numai Orange vrea sa ma tina 30 de zile pana se va inchide cardul, complicandu-mi situatia deoarece acum depind de acea suma suplimentara care trebuie sa o primesc de la banca. Conform serviciului clienti cardul se inchide in 30 de zile. Efectiv mi se pare bataie de joc. Cum sa inchizi un card in 30 de zile??? In 2023?? Este inadmisibil. Daca in cazul problemi cu ruterul unde vroiau sa imi ia bani pe returnare pentru ca nu acceptau returnarea in Orange Shop am avut castig de cauza prin ANPC, am facut deja o noua plangere si pentru Orange Money IFN. Mie mi se pare ca Orange isi cam bate joc de clienti cu situatii de acestea si ma gandesc serios sa ma portez si sa nu mai platesc nimic. 🤬
la 14-04-2023 07:11 AM
Sunt 10 zile pentru "revendicarea" banilor de către comerciant. Am avut plăti cu cardul în care banii erau luați imediat (literalmente imediat), dar și bani luați după 7 zile. Depinde de fiecare comerciant cât de repede își vrea banii.
13-04-2023 11:13 PM - editat 13-04-2023 11:13 PM
@bogdanosan: Acel termen de 30 de zile este posibil să aibă legătură cu ștergerea creanței pe care o ai și care figurează în baza de date a celor de la Biroul de credite, adică cei care să-și dea cu părerea despre cât de curat ești. 😉 Însă închiderea contului la bancă /IFN e o pură formalite de o zi. Simplu.
la 14-04-2023 11:50 AM
Salut,
Și experiența mea de-a lungul anilor este similară: un card de cumpărături se poate închide doar după 30 de zile (uneori parcă see calculau în funcție de ultimul extras).
Un card de debit e o alta poveste, dar un card de credit nu.
Cu toate astea, instituția la care faci refinanțarea ar trebui să meargă mai departe în baza confirmării că acel card va fi închis. Întotdeauna mi-au fost acceptate aceste documente și nu am avut probleme.
14-04-2023 06:22 PM - editat 14-04-2023 09:23 PM
Cardul se inchide pe loc la orice bancă, numai contul atașat ramane deschis 30 de zile, că poate te răzgândești sau mai uiți de ele și devine purtător de dobânzi și comisioane.
la 01-05-2023 01:24 PM
La Banca Transilvania in 2-3 zile am rezolvat si au actualizat si la Biroul de Credit. Orange Money este mai cu mot in frunte. Am nevoie la Biroul de Credit doar sa actualizeze ca am platit in avans si am renuntat la Contract dar nu vor, neaparat vor sa ma tina 30 de zile. Niste nesimtiti. Oricum imi inchid contul dupa ce termin cu ei.
la 07-05-2023 09:18 AM
Astazi am primit un extras in care mai am de plata 72 de bani asta dupa ce am achitat toata suma pe care ei mi-au cerut-o. La banca Transilvania am inchis un card in 1 saptamana si tot in aceeasi saptamana datele au fost actualizate la Biroul de Credite. La Orange este bataie de joc din ce se vede…
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor