anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare la activarea cardului de credit Orange Money

AndreeaN
Junior
Buna! Tocmai mi-a fost aprobat cardul de credit Orange money! Aveti idee cum il pot activa sa pot face cumparaturi cu plata online? Sunt la prima tranzactie.
1 Soluţie acceptată‚

AndreeaN
Junior
Buna! Sigur ca da. La orice comerciant as fi incercat plata. Aveam eroarea din print screen. Din pacate singura solutie a fost reemiterea cardului de credit. In rest cardul de debit, aplicatia, toate functioneaza perfect.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

teacher_
#StarMember
Salut! Ai câteva răspunsuri posibile în linkurile de mai jos: https://comunitate.orange.ro/questions/2418122-activez-cardul-orange-money https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-activa-cardul-fizic-i-pentru-ce-tranzacii-l-pot-utiliza-8648

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Odata aprobata linia de credit, poti incepe sa folosesti cardul la plati pe internet si plati cu telefonul prin Apple Pay/Google Pay. Pentru plati folosind cardul fizic, nu stiu daca si pentru cele cu introducerea cardului in POS sau doar pentru cele contactless, trebuie activat cardul intr-un bancomat (orice bancomat). Mai multe detalii in sensul asta ai mai sus in postarea de la teacher. :) Deci, mai pe scurt, pentru plati online, ar trebui sa-l poti folosi deja.
Client Orange

AndreeaN
Junior
Multumesc mult! Am sunat intre timp si la relatii clienti. Au trimis o sesizare la Dpt. Orange Money. Se pare ca este o eroare a sistemului pe care o pot remedia in urma sesizarii depuse. Astept raspunsul lor. Este o eroare care s-a mai intalnit si la alti clienti si care s-a solutionat usor in urma sesizarii. Cardul fizic urmeaza sa il primesc prin curier, care intr-adevar se activeaza la ATM, atat cel de debit cat si cel de credit. Miltumesc pentru suport!

Viocat
Senior certificat
Salut AndreeaN. Ti-ai dat acceptul in aplicatia orange money sa poti efectua plati online pe cardul respectiv? DAcanu se face asa: 1. Te loghezi in aplicatia Orange Money 2. Accesei meniul din stanga sus cele 3 liniute 3. Accesezi Cardurile mele 4. Selectezi cardul de credit 5. Accesezi Setari tranzactii si limite 6. Aprobi tranzactiile pe internet (primele de sus)

AndreeaN
Junior
Buna! Multumesc tare mult pentru raspuns. Am urmat si acesti pasi, insa problema persita si in continuare astept raspunsul Dpt. Orange Money la sesizarea facuta zilele trecute, in care am trimis si un print screen cu eroarea care apare in momentul platii. Nu imi ramane decat sa astept raspunsul lor. Multumesc frumos, Andreea!

Viocat
Senior certificat
Ce eroare apare? Nu ai mentionat anterior nimic legat de asta

DanielaH
Moderator
@AndreeaN, s-a rezolvat situația cu activarea cardului?

AndreeaN
Junior
Buna! A trebuit sa anulam cardul. Sunt in asteptarea noului card. Motivul, o eroare la emitere probabil. Multumesc frumos!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Andreea, daca nu sunt date personale in acel screenshot cu eroarea, crezi ca ai putea sa-l urci aici, in caz ca se mai lovesc si alti useri de aceeasi problema? Eu personal n-am avut nicio problema la emiterea cardului. Singura problema a fost cand am vrut sa am si un card fizic, dupa ce creasem deja unul virtual. Ceea ce aparent nu se poate. Ori te hotarasti ca vrei si un card fizic odata cu cel virtual, ori trebuie sa-l anulezi pe cel virtual cand il vei vrea pe cel fizic. Dar in afara de asta, totul a mers perfect in cazul meu. De-aia sunt curios ce eroare ai primit tu. 🙂
Client Orange

AndreeaN
Junior
Buna! Sigur ca da. La orice comerciant as fi incercat plata. Aveam eroarea din print screen. Din pacate singura solutie a fost reemiterea cardului de credit. In rest cardul de debit, aplicatia, toate functioneaza perfect.

DanielaH
Moderator
@AndreeaN, mulțumim pentru detalii! Am modificat titlul topicului și vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori în cazul în care se confruntă cu situații similare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mersi frumos, Andreea! E foarte clar. 🙂
Client Orange