la 02-11-2022 05:20 PM - editat ultima oară la 07-11-2022 02:26 PM de DanielaH
Salut.
Am facut cerere in 21.09.2022 pentru un card de credit Orange Money deoarece consultantul din Orange Shop mi-a zis ca acesta ofera 24 de rate fara dobanda.
Acum daca vreau sa esalonez ceva in rate, pot doar in 12 rate?! Sau cei care au semnat pentru cardul respectiv cu oferta de 24 de rate faraa dobanda beneficiaza in continuare de oferta asta?
Cum pot sa schimbe oamenii astia conditiile cum vor ei?
In ultimele luni am avut doar probleme cu ei, de la anulare precomanda fara aviz, la schimbare de conditii la cardul de credit.
la 02-11-2022 05:24 PM
Din moment ce semnezi ca ai 24 de rate fara dobanda, nu au voie sa schimbe asta decat la clientii noi. Plangere la ANPC.
la 02-11-2022 05:26 PM
Multumesc de raspuns. Le mai dau o sansa si merg sa vorbesc la ei sa vad daca pot sa schimbe ceva in aplicatie sa pot esalona in 24 conform contractului, daca nu, ANPC direct. Isi bat joc de clienti cum vor ei.
la 02-11-2022 05:29 PM
De la 1 oct nu mai pot esalona nici eu in 24 de rate, dar am fost anuntat de la inceputul lunii Septembrie. Tu daca ai mers in 21, aia deja trebuiau sa stie sau sa iti spuna ca nu vei mai putea beneficia mult timp de oferta.
02-11-2022 05:30 PM - editat 02-11-2022 05:33 PM
Nu mi-au zis nimic de asa ceva. Am luat ala fix pentru precomanda iPhone 14 Pro Max. A zis ca asa e cel mai rentabil deoarece am 24 rate fara dobanda, cand vine telefonul platesc cu cardul si e ok.
De atunci mi-au anulat precomanda fara niciun preaviz dupa 30 de zile, si acum sa aflu ca pot doar 12 rate?
Fierbe sangele in mine cand vad cum sunt tratat.
la 02-11-2022 05:36 PM
Stai linistit, eu incerc de o luna sa fac o comanda pe site, si sunt pasat de la un departament la altul. Astept rezultatul plangerii de la ANPC.
la 02-11-2022 05:37 PM
Acum m-am uitat pe aplicatie si chiar asa apare, intre 2 si 12 rate. O sa le fac scandal, si sesizare ANPC. Sunt curios cum iti rezolva si tie problema.
la 02-11-2022 05:58 PM
Nu o sa faca nimic, pentru ca in contractul semnal nu specifica 24 de rate, ci doar rate egale. Ai luat tzeapa, asta e!!!
la 02-11-2022 06:00 PM
Ok, nu scrie in contract, dar se vede data cand am semnat contractul iar ei aveau oferta respectiva atunci. Nu scrie nicaieri ca oferta poate fi supusa modificarilor. Eu am semnat cand oferta lor era de 24, de 24 vreau sa ramana.
la 02-11-2022 07:37 PM
Eu am primit notificare in aplicatie pe data de 26 Septembrie, cum ca incepand cu 1 Octombrie se va trece de la 24 la 12 rate. Deci, pe data de 21 Septembrie, erau inca 24 de rate si sansele sunt destul de mici ca un consultant sa fi stiut deja de modificarea asta.
Avand in vedere ca modificarea se aplica tuturor clientilor, ma indoiesc ca se poate face ceva in sensul asta. Daca se poate, si eu as vrea revenirea la 24 de rate. Dar ma indoiesc ca se poate.
la 02-11-2022 07:38 PM
Pai ok, nu e vina mea ca ei nu stiu ce modificari vor implementa si daca ii anunta pe consultanti cu o zi inainte ca se modifica, iar nu e vina mea si nici problema mea. Alea sunt probleme interne de comunicare si trebuie sa si le asume. Eu cand am fost acolo am vorbit o chestie, acum in aplicatie am alta. Voi merge la ei sa vad ce au de zis legat de asta.
la 02-11-2022 07:47 PM
Sigur. Daca reusesti ceva, sa ne spui si noua. Chiar sunt curios daca si cum s-a rezolvat. 🙂
la 02-11-2022 07:49 PM
Va tin la curent.
la 03-11-2022 09:23 AM
Pe 26.09 am primit toti notificare de reducere numar de rate de la 01.10, cu siguranta ai primit si tu pe vreun canal de comunicare. Asta cu "nu e vina/ problema mea" nu te ajuta cu nimic, au dreptul sa faca asta si sunt sigur ca nu ai citit contractul cap-coada in momentul in care l-ai semnat. Au o armata de avocati care face contractele si nu s-ar expune aiurea la litigii. Intre 21.09 si 01.10 puteai sa esalonezi ce vrei in 24 de rate, acum nu mai poti, simplu. Pierzi timp si nervi inutil cu reclamatii la Anpc etc.
la 03-11-2022 10:06 AM
Vorbeste in numele tau. Eu nu am primit nimic, cum nu am primit nici ca trebuie sa imi prelungeasca precomanda de telefon, ci doar au anulat-o, dupa ce am dat avans si mi-am facut abonament la ei. Nu te ajuta nici pe tine cu nimic sa vorbesti in necunostiinta de cauza.
Daca tie iti convine sa te invarta cum vor ei e problema ta.