Degeaba au consumatorii drepturi, dacă nu pricep ce li se afișează/explică - de la analfabetismul funcțional ni se trage și din păcate este doar începutul :(
-
Legat de întrebarea ta:
1. Dacă aș fi foarte supărat pe Orange (cum ești tu :), atunci clar aș zice că a fost o greșeală MEGA-HYPER-portocalie că nu a scris de cei 20 lei
-
Și aș ignora total orice altceva a scris... inclusiv faptul că a trimis link către ofertă (unde sunt toate informațiile oficiale și unde trebuie făcută cercetarea - aici e forum, ne dăm cu părerea).
-
2. Dar nu sunt chiar așa de supărat pe Orange și atunci zic că a fost acceptabil răspunsul PENTRU ACEST FORUM.
-
Dacă zici că DanielaH este plătită de Orange... așa o fi. Dar chiar dacă sunt nou pe aici, presupun că nu e plătită ca să dea Copy-Paste la toată informația existentă în altă parte (dacă nu s-a înțeles informația acolo, la ce ar ajuta Copy-Paste aici? - aici e forum, ne dăm cu părerea).
-
Un gând venit acum: oare primește bonus de stress? În funcție de mesajele negative de pe forum? Oare tu ai o înțelegere secretă să faci pe nemulțumitul și astfel îi crești salariul? :)
-
Cam atât am avut de spus azi, pentru că sunt puțin supărat pe OM 🙂
-
Probabil am epuizat zilele în care totul funcționează perfect pentru că azi
"Hopa, eroare" a ajuns și la mine pe ecran fix în timp ce eram la coadă la magazin și am vrut să fac o alimentare. Am lăsat un client să treacă în fața mea, în speranța că se va realiza până ajung să plătesc...dar fonduri insuficiente au văzut ochii mei :)
-
Pe urmă am primit 3 sms-uri că suma X nu s-a alimentat și doar 1 sms că suma Y nu s-a alimentat (am încercat sume diferite, X>Y). Oricum, ciudat să ruleze de 3 ori un proces într-un caz și doar 1 dată în altul - nu-i așa? (doar dacă este vreo regulă de genul if x>50 then 3 else 1)
-
Salutări și să ne bucurăm de zăpadă până nu se topește toată
în comisioane și dobânzi! 🙂