anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Pinata fiasco: "Ne pare rau, a aparut o eroare." (Campania I)

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Draga Orange,

Ce rost are sa lansati un concurs de genul asta daca nu va tin serverele? Intreb si eu. Pentru un prieten. Cred ca am dat de 10 ori click pe un produs din pinata party, doar ca sa primesc "ne pare rau, a aparut o eroare".

Si mie imi pare rau ca am incercat. Nici nu-mi faceam iluzii ca ar putea sa mearga ceva ca lumea.
Client Orange
46 Răspunsuri 46

FLo1
#StarMember
Revin cu noi constatări: codurile sunt valabile 24 de ore (mersi DanielaH), insa asteptarea pana sa ajunga codul face ca acel cronometru din pagina produsului sa ajunga la zero. Solicitand retrimiterea codului, orice alt cod anterior nu mai este valabil. Aviz celor care au solicitat mai multe coduri pe email!!!!!! DA, in final, din tabul de STATUS produsul se confirma prin codul respectiv si la pagina cu adresa..... piece of cake.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cumva are sens sa fie asa. Nu poti sa faci redeem la o suta de coduri pe acelasi cont, la acelasi produs. Nici n-ai atatea produse. Dar si daca ai avea, e normal sa nu poti sa-ti iei atat de multe. Deci...da, daca ceri retrimiterea, codul de dinainte va deveni invalid. Sunt curios totusi ce se intampla cu produsele... Pentru ca daca el calculeaza cate coduri trimise atatea produse date...iar codurile devin invalide, inseamna ca cineva poate sa dea click pana nu mai poate, toate codurile vin la o singura persoana, acea persoana nu poate sa foloseasca decat unul, iar ceilalti raman cu buza umflata, pentru cel putin inca 24h. Nu e ok.
Client Orange

FLo1
#StarMember
Da Radu, dar după logica mea, o anulare a unui cod ar trebui să facă produsul disponibil pentru acea rundă (săptămână). Deci nu se pierde în neant.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Exact. Asta ziceam si eu. N-ar trebui sa se piarda in neant. Dar, dupa a mea parere, daca tot sunt invalide, ar fi dragut ca acele bugati sa revina pe stoc imediat. Nu dupa 24h sau, si mai rau, niciodata. Deci daca asta e functionalitatea...ar cam trebui imbunatatita. Si inca o sugestie: produsele care nu se pot revendica in saptamana respectiva, sa fie scoase din lista! Avem o gramada de produse indisponibile, din saptamanile trecute. Nu ajuta pe nimeni, daca nu se pot si revendica. Ba din contra, mai mult incurca. Pierzi timp incercand sa browsezi printre produse, in loc sa te poti focusa doar pe cele la care ai 0.000000000000000000000000001 sanse sa le iei.
Client Orange

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Vă mulțumim mult pentru feedback! L-am trimis colegilor care se ocupă de această campanie și ne-au confirmat că lucrează la îmbunătățirea experienței utilizatorilor pentru situațiile semnalate. Aceste situații apar ca urmare a faptului că sunt foarte mulți utilizatori eligibili care accesează aplicația și revendică premiile în același timp. Numărul de premii săptămânal este limitat, cum este menționat și în regulamentul campaniei, iar stocurile se epuizează foarte repede. Vă asigurăm de buna credință în derularea campaniei și de faptul că livrarea către participanții care au revendicat premiile săptămânale are loc în conformitate cu prevederile regulamentului. În perioada următoare colegii noștri au în vedere o ajustare a mecanismului campaniei cu scopul de a îmbunătăți experiența participanților. Vă vom anunța în timp util despre aceste modificări. Mulțumim pentru înțelegere.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Awesome! 🙂 Asteptam cu nerabdare sa vedem imbunatatirile aduse pinatei. O sa-i zicem pinata 2.0. 😄 Sau poate doar 1.1, daca e o modificare mai mica. Oricum, cred ca orice imbunatatire e binevenita in momentul asta. Si da, pot sa confirm ca premiile se livreaza. Pentru ca avem oameni in comunitate care le-au primit. Si am apropiati care, de asemenea, au primit premiul selectat. Deci, din punctul meu de vedere, nu se pune problema ca nu s-ar face livrarea premiilor. Problema e revendicarea lor. Si da, e clar cauzata primordial de numarul foarte mic de premii raportat la numarul de doritori. Ca or mai fi si alte detalii si defectiuni tehnice, cu siguranta. Dar da, si eu tind sa cred ca asta ar fi cauza principala pentru problemele aparute in campania asta. Deci, daca se lucreaza la partea asta, Doamne ajuta, sa fie bine! :) Multumim frumos de update!
Client Orange

Neaplicabil
@DanielaH permiteți-mi să nu fiu de acord cu colegii dumneavoastră... treaba cu foarte mulți utilizatori eligibili este doar scuza, nu a incompetenței deși aș fi tentat să o spun în gura mare, ci a faptului că oamenii de la butoane n-au anticipat și nu s-au pus în pielea utilizatorului final.   Am scris într-o altă postare că avem tehnologia de a ordona cronologic utilizatorii care aparent accesează la secundă o aplicație cu o precizie de nanosecundă... aceasta înseamnă că în situația absurdă că 1 MILIARD de utilizatori accesează o resursă simultan se poate lista un desfășurător perfect ordonat cronologic.   În cazul aplicației My Orange avem în jur de 1 MILION de descărcări din Google Play, nu știu care-i cota de piață pentru Apple Store dar în mod aproape cert cine are un iPhone nu stă să vâneze premiile din Pinata Party.   Din cei 1 milion de clienți Orange care au instalată aplicația cred așa empiric că 90% nu au aplicația actualizată deci ies din discuție și mai rămânem cu maxim 100.000 de persoane din care nu cred că sunt mai mult de 1.000 - 1.500 participanți activi la Pinata Party.   În condițiile date... să nu anticipezi cronologia și să dai cu bățul în baltă 3 săptămâni la rând mi se pare... ridicol să te scuzi...   Iar regulamentul nu a fost respectat absolut deloc și acesta din motive tehnice...

Zozolici
Începător
Eu nu inteleg dc sunt stoc epuizat atunci cand premiile sunt impartite pe saptamani..

FLo1
#StarMember
Zozolici: Împarte 2-3 produse la milioane de doritori și vezi cu ce rămâi pe ... stoc. Mai mult de 20-25 de bucăți din orice ar fi el nu ai într-o săptămână. La așa cerere.... stocul e zero instant. Simplu de înțeles dacă ești spectator.

CrifcaVlad
Junior entuziast
Eu nu am fost spectator nici astăzi nici săptămâna trecută la ora 2 și la fel am pățit am prins produsul am dat de 3-4 ori sa îl achizitionez și de fiecare data eroare , cum poți lua un premiu dacă îți dă eroare mereu din moment ce am putut sa apas butonul înseamnă că este in stoc in momentul respectiv

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
@Vlad, asa am zis si eu. Asa ar avea sens sa fie, nu? Logic. Daca nu e pe stoc, de ce ma lasi sa accesez sectiunea si sa dau click pe butonul de revendicare? Daca e pe stoc, de ce imi dai eroare? Asta e si dilema mea. Banuiesc (si e doar o banuiala) ca aplicatia nu-si face refresh in timp real. Tu practic vezi o informatie eronata si veche. Iar cand incerci sa dai revendicare, normal ca nu mai ai ce sa iei, ca deja sunt luate toate. Cateva chestii: 1. daca stocul e 0, afiseaza "stoc 0" in momentul accesarii paginii produsului respectiv. 2. daca stocul e intr-adevar 0 in momentul ala, si n-ai putut sa faci refresh sa afisezi stocul real, in loc sa dai o eroare inutila si sa vii cu o sugestie si mai inutila (aceea de a reincerca mai tarziu), ar fi mult mai util sa spui: "stoc 0". Simplu si la obiect. Nu: "a aparut o eroare, incearca mai tarziu". Ci: "stoc 0! N-are rost sa mai incerci. Mult succes saptamana viitoare". Asa ar arata un mesaj de eroare corect.
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu corect e să-ți afișeze stoc zero și să nu mai afișeze butonul de VREAU PREMIUL dacă stocul e zero... așa nu se încarcă nici serverele cu request-uri în dorul lelii...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Asa e. Cel mai bine afisezi "stoc 0" de la bun inceput. Dar daca tot ai afisat pagina, si tot ai facut request catre server, macar afiseaza eroarea corecta. :)) Dar da, cel mai bine nu ajungi sa dai eroare, pentru ca stocul e 0 si butonul e inactiv. Asta e intr-adevar cea mai eleganta solutie.
Client Orange

Crisgilu
Junior entuziast
La fel am pățit și eu dar cu tot respectul aș vrea și eu să intre doar o singură persoană în comunitate cu dovezi clare că a câștigat un premiu fizic,eventual poze reale a unui singur premiu fizic,da este o provocare,tare mult aș vrea să văd....

Neaplicabil
fără comantarii, fără subtitrare... înțelege fiecare ce vrea sau ce poate...