la 19-10-2020 02:13 PM
la 19-10-2020 04:23 PM
la 19-10-2020 02:16 PM
la 19-10-2020 03:09 PM
la 19-10-2020 04:10 PM
la 19-10-2020 04:23 PM
la 20-10-2020 01:58 AM
la 20-10-2020 11:45 AM
la 20-10-2020 11:58 AM
la 20-10-2020 12:10 PM
la 20-10-2020 12:13 PM
05-01-2024 04:45 PM - editat 05-01-2024 04:46 PM
@FLo1 , 3 ani mai târziu, confirmarea plăților din aplicația de internet banking de pe mobil spre un cont al unei instituții se face tot cu confirmare prin SMS. Este pur și simplu greșit că Orange a ales să nu pună la dispoziție serviciul SMS prin intermediul funcționalității de WiFi calling (sau pe web).
la 05-01-2024 05:33 PM
@StefanDragos: Deși mesajul tău este ”offtopic”, îți pot confirma că tranzacțiile efectuate de pe aplicația de mobil a băncii (în cazul meu) nu necesită SMS-uri. Confirmarea pentru validarea tranzacțiilor posibil să fie făcută printr-un mesaj via SMS în cazul utilizării interfeței web de internet banking aferentă băncii, dar acesta este un detaliu gestionat exclusiv de bancă (ca modalitate de verificare), nu de către Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor