anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare SIM din My Orange, Teoretic Da - Practic Nu

mihai_13
Senior certificat
Buna seara dragi colegi
- Teoretic poti schimba o cartela sim primita de la Orange de la tine de acasa din contul tau my orange -
- Practic NU - am incercat dar nu se poate imi da o eroare ca cica nu ar fi buna seria simului vechi !!! :))
dupa cum vedeti si in fotografii totul este corect introdus din partea mea ( am sters ceva cifre din terminatia seriilor pentru a nu fi probleme)
- am luat legatura cu "300" dar nu s-a putut rezolva - trebuie sa fac o plimbare la un sediu Orange - atunci pentru ce mai avem ??? https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comandata-prin-contul-meu-my-orange-15108
7 Răspunsuri 7

Jay
Campion certificat
Eu știam ca dacă este comandata cartela din My Orange funcționează și schimbul.. sau, asa ar trebui.. La 300 au spus și de ce nu merge?

mihai_13
Senior certificat
- La 300 - mi s-a recomandat sa ma duc la un sediu 🙂 pentru ca "baiatu'' nu a putut sa ma ajute - pur si simplu nu stia .... - simul nu este comandat de mine - este un sim blank pe care il primesti cand achizitionezi un telefon nou sau schimbi abonamentul - chestia deranjanta este ca nu functioneaza schimbarea cartelei sim pe site asa cum se spune si scrie...

Jay
Campion certificat
Daca am înțeles bine, din topicul asta, activarea merge dacă sim-ul a fost comandat online conform motivelor din soluție.. https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online?answers_page=1#question_2337109_answers

mihai_13
Senior certificat
exact cum am zis - teoretic da -practic nu ... am sa fac o plimbare la un sediu sa vedem peste ce mai dau acolo sau poate se rezolva imediat . - ce am vrut eu sa evidentiez este faptul ca pot aparea probleme in procesul de schimbare a unui sim..

tomaciprian
Cunoscător
Mihai, in aceeasi situatia am fost si eu anul trecut. Nu stiu daca ma crezi,dar 2 zile la rand am incercat sa fac schimbarea pentru ca primeam aceeasi eroare si aveam un numar limitat de incercari (ca si atunci cand gresesti parola si trebuie sa astepti X minute) Nu mai ma lungesc cu vorbaraia si iti spun doar ca nu la sectiunea respectiva (Servicii SIM->Schimbare SIM) trebuie introduse seriile SIM-urilor, ci la sectiunea Mai multe->Schimbare SIM. Sper ca ti-am fost de ajutor!

mihai_13
Senior certificat
Ciprian - mi se pare ca am reusit ( cel putin asa a scris pe site si am primit sms ca intr-o ora se va produce schimbarea ) -- SOLUTIE --chestia era sa fac schimbare prin sms primit si introducerea seriei simului nou - Nu prin introducerea seriilor cartelelor sim veche si noua , cea de-a doua metoda nu functioneaza . ps . "operatiunea" a avut succes.. multumesc pentru atentie

arsradu
Specialist certificat
Nici nu stiam ca se poate face chestia asta de acasa. Nici macar teoretic, daramite practic. :)) Dar cu ocazia asta am invatat ceva nou. Mersi! 🙂