anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare SIM din aplicatia My Orange sau online?

JustASK
Începător
Salut! Poate sa-mi spune cineva unde pot activa o noua cartela SIM in aplicatia MyOrange sau online?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Vești bune! A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo).

Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații:

  • ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM)
  • ai în posesie un SIM defect

 

Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou
  • alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează)
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM)
  • introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului

 

Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS. 

 

După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt:

  • logarea în My Orange ca administrator de cont
  • accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM
  • selectarea numărului pentru care dorești schimbarea
  • introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM)
  • introducerea seriei noului SIM

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Jay
Campion certificat
De o saptamana nu mai pot trimite sms-uri si, pentru ca am, de la achizitia de telefon de anul trecut, o cartela sim, am zis ca poate nu mai este nevoie sa ajung intr-un shop.. insa, pot face pasii doar pana la schimbare sim.. Spre deosebire de comanda sim, schimbare sim este inhibat.. nu se intampla nimic daca apas pe el.. deci, shop it is, cand voi avea timp..

DanielaH
Moderator
@Jay, în acest moment schimbarea de SIM online, din My Orange, se poate face doar pentru situațiile în care SIM-ul a fost comandat tot online sau prin Serviciul Clienți, nu și pentru SIM-urile luate din magazinele fizice. Cu alte cuvinte, secțiunea "Schimbare SIM" devine activă doar în aceste condiții.