anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Vă puteți accesa MyOrange de pe telefon?

tomaciprian
Cunoscător
Mie îmi arată această eroare de mai bine de 1 oră după ce mă loghez cu numărul și parolă.
Am și reinstalat aplicația, dar degeaba
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor! Da, s-a remediat logarea in contul My Orange, implicit și în comunitate.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

iCSvision
Junior entuziast
La mine nici acum nu este afișat costul suplimentar desi stiu ca am. Vreo veste oficială? Ce alt număr se poate apela pentru info resurse si cost suplimentar? In contul meu accesat pe web nu este afișat nimic suplimentar. LE. Am aflat ca este *115#. Pe web imi afișează ca nu am cost suplimentar iar la nr menționat mai sus imi arata costul. Chiar nu se poate rezolva? Din punctul meu de vedere este o eroare gravă care trebuie remediată urgent.

FLo1
#StarMember
@iCSvision: cu apel la *100# ai tot ce vrei la indemana si functional.

iCSvision
Junior entuziast
Merci....adaugasem ca am găsit. Sper sa se rezolve cat mai repede aceasta problemă.

Vio73
#StarMember
Probabil că nu au reușit să rezolve problema la toți odată, ci o face pe rând.Sper să fie în regulă de astăzi!

iCSvision
Junior entuziast
La voi încă persista problema afișării costului suplimentar in aplicație si pe site?

tomaciprian
Cunoscător
@iCSvision La mine doar in aplicatie...in browser, pe PC si la *115# totul este in regula. (oricum, nu am cost suplimentar,dar totusi...)

DanielaH
Moderator
Până la remedierea situației, vă recomandăm verificarea cronosului la 415 sau la *133#. Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
@iCSvision, poți acum verifica în My Orange costul suplimentar? E totul OK?

iCSvision
Junior entuziast
Da, e ok de câteva zile. Sper sa nu se mai întâmple...