anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange își blochează clienții pentru a nu putea folosi mijlocele de acces la servicii clienți?

Mădălin
Cunoscător certificat
Salut, am observat că sesizările mele din aplicația My Orange nu au mai primit răspunsuri de cel puțin 5 luni. Am observat că nici pe Facebook nu pot lua legătura cu Orange și nici la codurile *100# nu am.acces in totalitate.
Dacă cineva (un angajat) se supără pe un client Orange îi poate bloca accesul la anumite servicii? (Înțeleg că contul de Facebook al Orange nu e un serviciu oferit clienților)
1 Soluţie acceptată‚

Mădălin
Cunoscător certificat
Salut comunitate. Inițial am crezut că cineva are ceva cu mine insa astăzi am fost sunat de un angajat Orange care mi-a dezvăluit motivul pentru care nu am primit răspuns : O problema tehnica. Asta o pot înțelege și îi mulțumesc Daniela(ei) H pentru interesul de a da de capăt "problemei".

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Jay
Campion certificat
N-am intalnit o astfel de situatie, dar, n-ar trebui sa poata un angajat face asta.. indiferent ce ai de spus.. Cred ca sunt monitorizate si astfel de actiuni.. daca ar putea sa faca oricine asta.. In ce sens nu poti lua legatura nici pe facebook? Nu gasesti pagina, nu poti trimite mesaj privat, nu poti intreba public?

Miha_Z
#StarMember
Eu am apelat la serviciul Relatii cu clientii la 300. Daca ei imi recomandau si era necesar trimiteam si e-mail semnaland problema mea. Dar mereu am primit raspuns.

Mădălin
Cunoscător certificat
Mă gândeam că poate am supărat pe cineva prin Orange shop care ronțăia covrigi și se uita la mine de parcă eu ar fi trebuit să știu ce trebuie făcut...că de atunci, de prin decembrie, nu mi-a mai răspuns nimeni..iar facebook-ul imi e blocat pe pagina lor.

Miha_Z
#StarMember
Cu aplicatia My Orange cred ca au o problema ca nu se actualizeaza informatiile mereu. Si probabil nici sesizarile nu ajung la ei.

Ascary
Campion certificat
Madalin,esti sigur ca vanzatorul rontaia covrigi in timp ce discuta cu tine? Sigur nu exageram putin? :) Oricum,daca te-au blocat prin alta parte (desi eu cred ca este doar o confuzie/ coincidență),la noi pe Comunitate esti binevenit si poți fi sigur că nu te va bloca nimeni.

DanielaH
Moderator
@Mădălin, Orange nu blochează accesul clienților pe niciunul din canalele de interacțiune. Ne poți da, te rog, mai multe detalii? Unde nu ai acces la *100#? Ce ramură/ ramuri nu poți accesa? Ce se întâmplă când accesezi contul de FB? Când ai trimis ultima sesizare prin My Orange? Cum ai procedat?

Mădălin
Cunoscător certificat
Din ianuarie nu am mai primit răspuns în aplicația my Orange , iar pe Facebook nu pot interacționa in nici un fel și nici pe.messenger. La *100# îmi apărea cod ussd indisponibil la rubrica contul.meu

Vio73
#StarMember
Ai încercat mai multe variante? Îți propun să încerci de aici: https://www.orange.ro/contact/ Succes!

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu , am incercat doar ceea ce făceam de obicei.

Vio73
#StarMember
Atunci scrie-le pe email la serviciul.clienti@orange.ro și trebuie să ți se răspundă. Succes!

Anonim
Neaplicabil
Foarte ciudat. Încearcă și alte variante de contact, nu se poate să nu primești răspuns. Orange e una dintre companiile de top care își ascultă clienții (cel puțin asta e percepția mea de ani de zile). Succes!

DanielaH
Moderator
Salut, Mădălin! Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat. Așteptăm feedbackul tău. Mulțumim.

Mădălin
Cunoscător certificat
Salut comunitate. Inițial am crezut că cineva are ceva cu mine insa astăzi am fost sunat de un angajat Orange care mi-a dezvăluit motivul pentru care nu am primit răspuns : O problema tehnica. Asta o pot înțelege și îi mulțumesc Daniela(ei) H pentru interesul de a da de capăt "problemei".

Vio73
#StarMember
Foarte bine că s-a rezolvat! Tocmai acest rol îl are Comunitatea, de a rezolva diferitele probleme apărute și de a schimba impresii!