anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot vedea detalii la convorbiri

Paunicol
Începător
Cand intru la detalii la convorbiri nu imi mai da datele corecte ce se intampla, ma poate ajuta cineva multumesc
9 Răspunsuri 9

mihai_13
Maestru
pe telefon ? pe my orange ? ce telefon folosesti? abonament sau cartela prepay detalii te rugam !

Ascary
Campion certificat
Salut Paunicol, intradevar prin Contul meu Orange nu merge descarcata factura, am incercat pentru tine acum, insa cu aplicatia My Orange se pot descarca. Incearca deci de pe telefon. Toate bune 🙂

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver
@Paunicol: Bun venit in Comunitate. Ce inseamna "date corecte"? Desfasuratorul il afiseaza in versiunea desktop atat pentru prepay dar si abonament. Din aplicatia MyOrange nu mi-a afisat la prepay, dar abonamentul nu are probleme de afisare desfasurator. Revino cu detalii despre situatia numarului, contului modalitatii de acces.

Vio73
#StarMember
La mine funcționează pe laptop/desktop, dar nu și în aplicația de pe mobil.

DanielaH
Moderator
@Paunicol, accesezi varianta desktop/ laptop sau aplicația de mobil? În acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange. Mai avem o întrebare similară aici https://comunitate.orange.ro/questions/2462320-probleme-d... Vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a remediat. Mulțumim pentru înțelegere.

La mine nu sa rezolvat!intru detalii convorbiri si nu ami deschide..am resetat tel am sters contu my orange lam descarcat din nou nimic ..la fel nu pot vedea detalii convorbiri..sunt prepay

Nu merge nici la mine de trei zile!

Salut, @Alex28 ! În acest moment există probleme atunci când clienții încearcă să acceseze ramura Detalii convorbiri din My Orange. Situația este cunoscută, iar departamentul tehnic lucrează pentru remediere. Îți mulțumim pentru înțelegere!

DanielaH
Moderator
Problema cu vizualizarea detaliilor de convorbiri s-a remediat. @Paunicol, e OK și la tine acum?