anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot accesa abonamentele mele in aplicația my orange

Mona16
Junior

Știe cineva de ce nu merge aplicația my orange? Nu pot accesa abonamentele mele.

1 Soluţie acceptată‚

Mona16
Junior

S a rezolvat problema aplicație,probabil era defecțiune de la ei!mulțumesc tuturor pentru sfaturi!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Mona,

Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? Aplicatia My Orange este actualizata la zi? Daca da, poti incearca sa inchizi si sa redeschizi aplicatia. Si eventual si o reinstalare.

Din varianta web ai incercat cumva (din browser, de pe un laptop/desktop)? Ai acces la acea informatie? 

Client Orange

Varianta web merge,mulțumesc pentru răspuns!

Pololică
#StarMember

Posibil sa fie mici lucrari neanuntate la aplicatie (se mai intampla). Importat este ca varianta web iti este disponibila.

DanielaH
Moderator

Mona, ai făcut o reinstalare? S-a rezolvat situația cu aplicația?

Am făcut reinstalare dar tot nu merge!

DanielaH
Moderator

Nu avem semnalat niciun incident pentru aplicația My Orange. Este o situație recentă sau persistă de mai mult timp? Alte secțiuni poți accesa în aplicație?

Persista de vreo 3...4zile,celelalte secțiuni merg

Pare să fie o problemă punctuală care implică verificarea contului tău personal. Recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri folosind secțiunea de Contact din aplicație sau oricare din modalitățile de aici https://www.orange.ro/contact/.

Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

O zi plăcută,mulțumesc pentru sfaturi!

Anonim
Neaplicabil

Aceeași problema o am și eu, la 300 doar promisiuni și atât. 

Mona16
Junior

S a rezolvat problema aplicație,probabil era defecțiune de la ei!mulțumesc tuturor pentru sfaturi!