anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai merge aplicatia my orange in roaming

Ovy2
Junior

Sunt în roaming ...,nu mai am minute nici GB...,tot ce consum plătesc...,dar nu-mi mai merge nici aplicația my orange de ceva vreme...,am sunat la ei și nu au știut ce se întâmplă....

A mai pățit cineva ?...ce rezolvare ar fi ?

 

1 Soluţie acceptată‚

Da ...,m-a ajutat un asistent virtual ...online...,nu știu sa va explic...

Toate problemele sunt la ei în sistem ...,n-am reușit nimic cu reinstalarea ,ștergerea memoriei cash....,dacă nu găsești un om care sa te descurce din sistem suntem morți....,roboții dau numai erori....

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

Ne spui, te rog, ce se întâmplă când aceesezi aplicația My Orange? Poți atașa și o captură de ecran?

Screenshot_20230511_102542_My Orange.jpg

 nu mai afișează nimic când deschid aplicația...,nu se încarcă nici o informatie

Salut,

Vad ca esti pe WiFi, si banuiesc ca alte site-uri/aplicatii functioneaza ok.

Deci, incearca:

  1. Settings > Apps > All Apps > My Orange > Storage & Cache > Clear Storage
  2. reinstalarea aplicatiei My Orange

Vezi daca isi revine cu vreuna dintre metodele de mai sus.

Client Orange

La mine a mers asta, de mai sus. 

Din luna mai aplicatia nu a mai functionat corect. Sa resetat. Am introdus email and pass, am intrat in cont, dar nu era nimic afisat. Imi cerea cod abonat sau numar de telefon. Cand introduceam codu sau nr. Tel imi dadea eroare. 

Am reinstalat applicatia. La fel se comporta. 

Am dat clear cache, clear data. Mam relogat in applicatie si... voila, totul era perfect, ca inainte. 

 

Mmmm...ok, la reinstalare se sterge cache si data. Deci...ar fi trebuit sa mearga dupa reinstall. Dar da, mai rapid, poti incerca cu stergerea cache si data din setari.

Client Orange

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Alte site-uri, aplicații funcționează pe wifi? Ai încercat varianta de cont MyOrange din browser? Adică nu din aplicație. https://www.orange.ro/myaccount/reshape/

 

Asa pățesc și eu, am scris, degeaba, nimeni nu rezolva

Ai incercat sa o reinstalezi?

Client Orange

Anca07
#StarMember

Buna Ovy,

In primul rand, de cand timp esti plecat, daca ai roamingul activat  (daca esti pe abonament, trebuie sa fie un abonament cu roaming inclus). De ce? Pentru ca resursele in roaming sunt facute sa fie folosite ocazional, si de aceea eate o limita impusa de 123 zile. Mai multe detalii vei gasi AICI.

Daca nu te ajuta informatiile, sau nu e raspunsul pe care il cautai, incearca un restart la telefon, actualizare servicii, actualizare my orange, etc. Sau, contacteaza Serviciul Clienti fie telefonic (apel la 300/0374 300 300) sau chat Djingo, pentru o resetare a contului tau, spunandu-le ca ai probleme cu datele mobile si vrei o resetare. Dupa aceasta resetare, ar trebui sa restartezi si telefonul.

Revino cu mai multe detalii.

Zi cu soare🌞

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Ovy2: Dacă acum ești în roaming și cu acces la MyOrange, poți să ne transmiți ce tip de plan tarifar utilizezi? Abonament sau Prepay? Orange RO sau Orange Ro Communications (ex Telekom)?  Te așteptăm cu detalii.

 

Am abonament multiplu 3 numere

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Ovy2: Interesează tipul și resursele aferente abonamentului în cauză, cu care ești în Roaming. restul nu fac obiectul discuției.

Atât timp cât nu ai acces la roaming / date mobile în roaming, aplicația nu se poate actualiza. Încearcă într-o primă fază cu un wifi.

Ovy2
Junior

Am Wifi...fibră chiar...

Cred ca e blocat ceva din sistem...

Daca variantele cu Clear Storage, si respectiv reinstall, nu au avut niciun efect, pentru confirmare daca problema e sau nu de IP (ceea ce ar sustine ipoteza unor potentiale probleme de accesare din roaming), poti incerca accesarea aplicatiei cu VPN de Romania. Daca merge, e confirmat. Daca nu, posibil sa fie ceva fie pe contul tau, fie...cu aplicatia, pe device-ul respectiv.

Si da, dupa cum zicea si FLo, poti incerca si accesarea contului My Orange dintr-un browser. Si ca solutie alternativa, dar si ca sa vedem daca problema e accesarea contului in general, sau...accesarea contului din aplicatia My Orange.

Client Orange