anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu gasesc in aplicatie sectiunea Pinata Party

Desprecinee291
Junior entuziast

Va salut si va intreb!

NU gasesc nicicum in aplicatie sectiunea Pinata Party. Stiti cum pot da de ea?

Am dat click pe cele trei bulinute insa NU e🤷

32 Răspunsuri 32

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Descarca te rog aplicatia My Orange de aici. Poti dezinstala aplicatia My Orange Fix (in caz ca o aveai instalata).

Nu se mai foloseste, si oricum, era pentru clientii Orange Romania Communications (preluati de la Telekom). Esti client Orange Prepay, ceea ce inseamna ca ai nevoie de Orange Romania (fara Communications), si aplicatia My Orange (fara Fix).

Client Orange

Te salut din nou Radule. Am dezinstalat si am instalat dand click pe ce mi-ai lasat tu in comentariu, insa aceiasi poveste. Aceiasi aplicatie, aceiasi situatie ca cea initiala.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nu putem avea username-ul si parola conturilor in Comunitate. 

Ciudat e ca in primul tau screenshot (si banuiesc ca nu l-ai scos tu), ar trebui sa apara sus de tot numarul de telefon sau nume sau ceva. La tine e gol total. Ai editat tu acel screenshot sau asa arata?

Daca te loghezi pe web (incearca sa folosesti un browser de PC daca poti), in dreapta sus vezi sub numarul de telefon scris "cartela PrePay"?

Ar trebui sa arate cam asa.

Screenshot 2023-02-04 at 15.58.09.png

Tind sa cred ca in cazul tau problema este pe cont. Nu il vede ca prepay. Nu mi-e clar cum ai ajuns pe partea de My Orange Fix, nu ar fi trebuit, dar asta e partea a doua.

Poti incerca sa suni la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), ramura 5-2-0, si vezi ce se intampla pe contul tau. Din pacate, noi, cei de aici din comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu putem opera modificari pe cont. Si, cu toata dorinta de a te ajuta, nu putem folosi credentialele pe care le-ai pus ca sa intram noi pe contul tau. Nu ar fi ok deloc.

 

Client Orange

Scuze, n-am stiut ca ele nu pot fi divulgate, sunt nou in zona, membru nou. In fine le'am dat cu acceptul si acordul meu😊

Eu nu am editat nimic, scopul meu e sa rezolv problema si nu sa lungesc vorba.

Am sters my orange, am reinstalat si la fel imi apare, my orange fix. 

Incerc acum si de pe laptop. Daca nu functioneaza, va multumesc pentru stradanie, dar abandonez. Nu e de mine inseamna!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Stiu, dar nu avem voie sa publicam date personale, cu atat mai putin datele conturilor. O sa te rog sa stergi credentialele de mai sus. Din pacate, nu ne ajuta in cazul asta.

Cum ziceam, tind sa cred ca, pentru un motiv anume, numarul tau e detectat ca apartinand OROC (fost Telekom Fix  > My Orange Fix). Deci, tind sa cred ca acolo e problema. Si, cu sau fara acces la contul tau, nu se poate remedia direct din cont. Trebuie luata legatura cu un consultant, cum ziceam mai sus.

Nu trebuie sa abandonezi. Problema se va rezolva cu siguranta. Dar trebuie rezolvata la sursa. Adica pe cont. Si din pacate, nici tu, si cu atat mai putin noi, nu putem face nimic in sensul asta. Contul tau trebuie trecut la Orange Romania SA (NU Orange Romania Communications). Asta e problema.

Deci, incearca sa suni cum ti-am zis la numerele de mai sus, si le spui ca in momentul in care te loghezi in cont, cu toate ca ai cartela PrePay, te trimite in sectiunea My Orange FIX, care e dedicata clientilor preluati de la Telekom, nicidecum cartelelor PrePay. Odata rezolvata problema asta, toate celelalte ar trebui sa se aseze frumos la locul lor, si o sa apara si sectiunea Pinata Party, in Altele, dupa cum ti-a aratat si FLo mai sus.

Mai poti incerca (cu toate ca, daca esti detectat ca si client OROC, e foarte posibil sa nu mearga varianta asta), si chat-ul Djingo. Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Insa trebuie tinut cont si de faptul ca e weekend, si e posibil sa nu fie nimeni. In cazul asta, iti recomand sa incerci din nou luni.

Client Orange

Am incercat si acum de pe laptop...tot nimic 😞 

De sunat la 300 am sunat, am trimis email cu captura de ecran. Nici un raspuns, decat o reactie de genul ,, inchide, ca te sunam noi,, zic ca or sa mi raspunda in 10 zile. Mai astept, nu'i bai. Cat despre Djingo sau cum l'or mai fi botezat...l'ai incercat? Moartea pasiunii, cel putin in situatia problemei pe care o am. Eu scriu, el zice ca nu a inteles, eu scriu, el zice sa repet. Cum un operator uman te mai intelegi, dar cu Djingo robot nu. E horror!

 

In fine. Multam fain pentru tot. Astept sa ma sune Orange in 10 zile.

 

Weekend minunat!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, l-am incercat, si merge. Dar probabil ca doar in timpul saptamanii. Cum ziceam, pentru transfer la un operator uman, trebuie sa-i scrii “transfer operator”. Dar e posibil, din cauza problemelor de pe contul tau, sa nu te lase. Clientii OROC nu au acces la Djingo. Deci, daca te vede ca OROC…probabil ca de-aia nu merge. Eu am zis sa incerci, poate, poate merge… Dar e clar ca nu.

Se va rezolva cu siguranta. Doar ca trebuie un pic de rabdare (inteleg ca problema e de cateva saptamani, deci inca o zi nu cred ca o sa fie problema), si trebuie insistat… 

Client Orange

Eu in afara de My orange care imi apare cand o deschid my orange fix, alta nu gasesc.

Iti las credentialele, daca vrei si ai timp sa ma ajuti:

Efectiv am obosit 😔

DanielaH
Moderator

Salut!

@Desprecinee291, dacă situația mai este de actualitate, te rog să-mi trimiți numărul de telefon și adresa de e-mail în mesaj privat. Vom ruga și noi colegii să verifice contul tău. Mulțumim.

Multumesc. Trimit acum, situatia fiind inca actuala.

Ți-am transmis, tot în mesaj privat, recomandările colegilor mei. Sper să reușești. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Vesti bune, functioneaza! 

 

Multumesc. 

Mă bucur! Se vede și secțiunea Pinata, da?

se vede, totul e ca inainte, e 👍 

multumesc!

Cu drag! Te mai așteptăm în Comunitate.