anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu îmi funcționează My Orange varianta desktop

GOLDzila
Explorator
Când doresc să mă loghez ( prima imagine ) nu se poate face acest lucru ( a doua imagine )
1 Soluţie acceptată‚

GOLDzila
Explorator
Am descărcat o variantă mai nouă a browserului Microsoft Edge și văd că acum funcționează . Mulțumesc !

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@GOLDzila, am încercat și eu acum și la mine funcționează cu Chrome. Ce browser folosești?

GOLDzila
Explorator
Microsoft Edge

DanielaH
Moderator
Ai încercat și cu alt browser? Am testat acum și cu Mozilla și e OK.

GOLDzila
Explorator
Am descărcat o variantă mai nouă a browserului Microsoft Edge și văd că acum funcționează . Mulțumesc !

DanielaH
Moderator
Super! Mă bucur că merge. Mulțumim și noi pentru feedback!