anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate schimbare SIM din My Orange in strainatate

biliboly
Junior
Acum mai mult de o saptamana am primit noua cartela SIM, pt ca cealalta nu mai are semnal. Am primit SIM-ul prin curier, neactivat. La sectiunea "activare SIM" am introdus nr seriei cartelei vechi dupa care trebuie sa apesi "Finalizare". DAR nu exista nici un buton. Degeaba dau enter, nu face nimic. 2 scrisori am scris, dar solutie nu primesc. Din cauza site-ului nu pot sa folosesc telefonul. Numar de inregistrare 147069102, 147055452.
Poate sa ma ajuta cineva, sau ajunge daca platesc abonamentul si pe telefon nu ma deranjeaza nimeni.
15 Răspunsuri 15

biliboly
Junior
Da, acum este in regulă. 25 de zile și multe scrisori și apoi într-o oră se pot rezolva. Atâta va rog, sa nu mai așteptați atâta timp să rezolvați o problemă care se poate soluționa așa de repede! Am primit reducere de 10 euro la factura următoare, bun. Am cost suplimentar la celalalt SIM mai mare, fiind că nu am abonament cu minute internaționale, pt că am la Orange... In loc sa scriem atâta scrisori, trebuie o soluție imediat!