anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate reîncărcare prepay de pe abonament, din My Orange

Ionut1987
Junior
Bună ziua, menționez că nu mai pot face reîncărcari prepay de pe abonament din contul My Orange. Aproape de finalizare îmi apare în dreptul numerelor prepay semnul interzis. Am cerut să-mi fie șters contul, l-am refăcut din nou, am șters aplicația și am reinstalat-o, dar problema este aceeași. Nu știu ce se întâmplă. Aștept un răspuns. Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Ionut1987
Junior
Bună, Jay, am fost ieri la Orange Shop și mi-au explicat cei de acolo că s-a schimbat ceva în My Orange, respectiv trebuie ales prima dată numărul prepay după care trebuie selectat numărul de abonament, unde se va face facturarea. Acum funcționează. Mulțumesc pentru ajutor. O zi frumoasă tuturor!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Cred că trebuie discutat la Orange, pentru că eu unul, nu am mai auzit de așa ceva. Poate e vreo problemă pe cont ce trebuie rezolvată de ei.

Razvan
#StarMember
Ai luat legătura cu orange la 300? Ce vechime ai în rețea? Au fost probleme cu plata facturii? La *100#, merge să faci o reîncărcare prepay? Ți-au restricționat probabil accesul, din cauze mai puțin știute.

Miha_Z
#StarMember
Tot cei de la Orange pot elucida misterul. Noi doar putem sa ne dam cu presupusul fiindca nu am intalnit situatia asta. Suna iar la Orange si cere lamuriri.

Jay
Campion certificat
Salut! Obișnuiești sa faci multe reincarcari din contul tau? Te întreb pentru ca, in funcție de caracteristicile unui cont, exista o limitare, nu poti face încărcari nelimitat lunar.. Dacă alte probleme n-au fost, adică plata facturii a fost mereu facuta la timp și numărul pe care ai încercat sa-l incarci a fost scris corect, e posibil aceasta sa fie problema.. Insa, numai Orange, care are acces la datele tale iti poate spune dacă ai ajuns la limita în privința încarcărilor.. Stiu ca a mai fost o discuție despre aceat subiect în comunitate.. si asta am reținut de acolo.. https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de-pe-abonament-cu-plata-pe-factur-42

DanielaH
Moderator
@Ionut1987, ai reușit să reîncarci? Sau ești în situația descrisă de Jay în care ai depașit limita maximă de reîncărcare?

Ionut1987
Junior
Salutare tuturor, nu am reușit să fac reîncărcări din My Orange, dar am uitat să menționez că pot face reîncărcari la *100#, și cu ajutorul unui consultant clienți. Totodată am nevoie de reîncărcari de 1 euro, ceea ce la *100# nu există. Nu cred că este vorba despre o restricționare, dat fiind faptul că la Call Center se pot face reîncărcari (1 euro) din sistem. O să merg într-un magazin să văd dacă mă pot ajuta cei de acolo. O zi bună tuturor!

Vio73
#StarMember
Cred că din magazin reușești să faci încărcări de un euro sau de la chioșcuri stradale, etc. Nu poți din My Orange!

Jay
Campion certificat
Din moment ce exista varianta de reîncărcare de 1€ în My Orange, ma îndoiesc ca nu merge sa reincarce din My Orange.. Sigur este o alta problema a contului..

Ionut1987
Junior
Desigur, știu că se pot face reîncărcari prepay 1 euro la PayPal sau PayPoint, dar eu doresc să le am pe factură, să nu umblu pe la toate magazinele. Oricum rămâne soluția în magazin. Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Zi bună tuturor!

Miha_Z
#StarMember
Cu placere @Ionut1987. Sa ai o zi frumoasa.

Jay
Campion certificat
@Ionuț1987, pentru a confirma ce am spus ca dacă nu sunt problemele cu contul, merge sa reîncarci din My Orange, cu plata pe factura, am făcut o încărcare de 1€.. Ai poze mai jos.. Ce am făcut eu și n-am văzut în pozele puse de tine, eu am ales un numar de abonament dupa care încarc, pentru a putea alege plata pe factura... pe factura acelui numar.. Am primit inclusiv sms ca numărul respectiv a fost reîncărcat.. Deci merge din My Orange fara probleme..

Ionut1987
Junior
Bună, Jay, am fost ieri la Orange Shop și mi-au explicat cei de acolo că s-a schimbat ceva în My Orange, respectiv trebuie ales prima dată numărul prepay după care trebuie selectat numărul de abonament, unde se va face facturarea. Acum funcționează. Mulțumesc pentru ajutor. O zi frumoasă tuturor!

Vio73
#StarMember
Atunci faci cum te-au îndrumat și poate va fi în regulă. Succes!

DanielaH
Moderator
@Ionut1987, ne bucurăm că s-a rezolvat. O să marcăm noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri din Comunitate. @Jay, mulțumim pentru simulare si screenshot-uri - foarte utile.