anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Romeo_
Senior certificat
Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!
40 Răspunsuri 40

teacher_
#StarMember
Ce chestie... Sa fii singura persoana la care nu merge aplicația. Înseamnă că este o problema la aplicația ta, strict a ta.

DanielaH
Moderator
Avem un incident legat de imposibilitatea efectuării plăților cu cardul din aplicațiile My Orange, Orange Money și Magazinul Online, dar el nu impactează toți clienții. Exact cum descrie și Romeo, atunci când se încearcă adăugarea codului 3D secure primit prin SMS de la banca, aplicația se blochează si apoi se închide. Situația este în atenția departamentului tehnic și se lucrează la remedierea ei.

Romeo_
Senior certificat
Multumesc DanielaH!

Romeo_
Senior certificat
Pana la urma mi-a incarcat o colega care este pe abomament.Va multumesc tuturor pt sfaturi! P.S. : aceasta poate fi o optiune de a incarca sau cu cartela cumparata din Shop/ magazin...in cazuri extreme mai folosim si metodele clasice ;)))

Vio73
#StarMember
La varianta asta nu mă gândisem. E bine că s-a rezolvat!

DanielaH
Moderator
În acest moment nu există probleme cu plățile in My Orange. Dacă totuși mai întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să luați legatura cu banca emitentă a cardului.

Cozmin
Junior entuziast
Da am patit si eu, m.am trezit cu vreo 20 de comenzi date prin programul orange young, si sute de email.uri primite de la ei prin care imi solocita feedback. Eroare la puncte TY, eroare la reincarcare, etc.. Cam tot. Nu stiu ce se intampla.. Cam des.

sandudarie
Începător
Am cateva zile de cand nu pot intra in aplicatie, de pe telefon. Se deschide 1-2 secunde si se inchide imediat.

Cozmin
Junior entuziast
Incercati sa o dezinstalati si apoi sa faceti o curatare din sistem - setari apoi o reinstalati din magazin play. E posibil sa fie probleme la aplicatie ori au probleme cei de la Orange, pentru ca dupa cum am mentionat in mesajul anterior si eu am avut probleme si chiar de genul acesta. Am sunat la Serviciul Clienti si au resetat aplicatia My Orange. Sper sa va fie de folos.

Romeo_
Senior certificat
Posibil ca aceste probleme tehnice sa apara in urma actualizarii aplicatiei?stiu ca acum cateva zile am dat update la ea

Razvan
#StarMember
Sa ne spui, dacă data viitoare a funcționat reîncărcarea prepay din aplicația My Orange.