anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu pot accesa Detalii Convorbiri la PrePay?

Anuca
Începător
Buna, de ce nu pot accesa Detalii Convorbiri in My Orange pentru prepay de o luna? Nici de pe telefon, nici din aplicatie, nici de pe laptop. Nu mai e disponibil acest serviciu pentru prepay?
10 Răspunsuri 10

Neaplicabil
Este. Doar ca se incarca extreeem de greu pe noua interfata.

FLo1
#StarMember
Funcțional pe prepay, atât pe aplicația mobilă, cât și desktop. E necesară puțină răbdare, dar e ok.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
La mine funcționează pentru prepay-ul pe care îl am pe cont. Mai greu, dar funcționează!

DanielaH
Moderator
@Anuca, ai reușit să accesezi detaliile de convorbiri?

Anuca
Începător
Buna, nu, tot nu se deschide. Imi incarca un tabel gol. Daca astept mai mult ma deconecteaza. O sa mai incerc.

Anuca
Începător
S a rezolvat. Acum se deschide.

DanielaH
Moderator
@Anuca, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

anamariamusat
Începător
Buna seara . Aceeași problema o întâmpin și eu acum. Încerc sa accesez secțiunea “ detalii convorbiri” și îmi apare următorul mesaj “ Detaliile de convorbiri pentru luna curenta sunt afisate cu o intarziere de 72 de ore si au caracter informativ. Informatiile despre traficul de internet pe mobil sunt afisate doar dupa emiterea facturii.”. Când se va remedia situația?

DanielaH
Moderator
@anamariamusat, într-adevăr, in acest moment avem clienți care nu își pot vizualiza detaliile de convorbiri din My Orange - aplicația pe mobil. Până la remedierea situației (de care se ocupă colegii noștri de la departamentul tehnic), recomandăm două variante pentru a putea accesa detaliile de convorbiri: 1. accesarea variantei desktop 2. din aplicația de mobil, click în partea de jos pe “Descarcă informații” și se va deschide un Excel cu informațiile solicitate Vom reveni aici când vom avea confirmarea că problema a fost rezolvată. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. Vă mulțumim încă o dată pentru înțelegere.