anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu ma pot conecta la contul meu My Orange?

Time6789
Junior
Nu ma pot conecta la contul meu de vreo 2 săptămâni ați mai pățit asa ceva?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Campion
Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o! Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile? In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

And04
Cunoscător certificat
Salutare, @Time6789@+,?0 Despre ce cont este vorba?

Viocat
Senior certificat
Care este mesajul? Sunt probleme cu parola sau care sunt problemele de conectare?

Time6789
Junior
Ma conectez cu parolă, e-mail dar nu pot vizualiza ce consum am, facturi nimic.

Viocat
Senior certificat
In aplicatia My orange sau contul online My orange sunt problemele?

Time6789
Junior
În aplicație, de 6 luni cum am 5 abonamente și unul tv nu mai pot vizualiza factura detaliată, am vb cu cei de la orangi și nu am găsit soluția

delfinas
Campion
Actualizeaza aplicatia My Orange si, daca nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaz-o! Pe varianta desktop/browser merge sa te loghezi in My Orange si sa vezi facturile? In Comunitate vei gasi mai multe topice pe tema asta. Aici ai unul dintre ele: https://comunitate.orange.ro/questions/2868496-cateva-zile-merge-aplicatia-my-orange-telefon

Time6789
Junior
Mulțumesc frumos! Asa este funcționează acum, am șters-o apoi am reinstalat.

delfinas
Campion
Cu plăcere!!!