anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia My Orange - eroare la incarcarea facturii, istoric facturi si consum

Marco_40
Junior entuziast

Salutare, de 5 zile aplicatia imi da eroare la incarcarea soldului, a facturii, consumului si istoricul facturilor ! A mai intampinat cineva problema asta ?

Multumesc

Screenshot_20230921_153730_My Orange.jpg

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@Marco_40: Bun venit în Comunitate. Posibil ca o ștergere de cache a aplicației MyOrange sau reinstalare a acesteia să rezolve problema. Accesul contului pe web desktop/notebook este afișat ok? 

Marco_40
Junior entuziast

Multumesc ! Am facut de toate, sters cache, dezinstalat si reinstalat....degeaba ! Pe desktop e ok, doar aplicatia face figuri !

@Marco_40: Ai posibilitatea verificării aplicației pe un alt telefon? Dacă DA ar fi interesant de analizat, altfel rămâne de văzut dacă nu este vreo eroare pe cont, pe care să o poți clarifica doar prin suportul Serviciului Clienți, contactându-i aici. Numai bine.

Marco_40
Junior entuziast

Daca la voi aplicatia e ok, mai mult ca sigur este o eroare pe contul meu ! M-am logat cu alta adresa de email la care am asociat numar meu pentru administrare si aplicatia se incarca complet, cu sold, istoric facturi, consum, mai putin punctele din pinata, care(banuiesc) se aloca pe cont(adresa de email) si nu pe numarul asociat contului !!! 

Da, sunt aferente contului. Te așteptăm cu noutăți după o eventuală analiză a contului. Succes. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Marco_40,

Cauze pot fi multiple, verifică dacă ai ultima versiune instalată a aplicației. Daca da, încearcă sa o dezinstalezi și reinstalezi din nou.

Să ne spui dacă după acești pași îți merge sau nu.

Salut, 

Este ultima versiune, am dezinstalat si reinstalat, aceeasi eroare....

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Dacă nu funcționează aplicația, atunci trimite un mail de aici (dacă ești client Orange România) sau de aici (dacă ești client Orange Romania Communications) cu problemele pe care le întâmpini cu aceasta.

Succes!

Da, sunt client Orange Romania, tocmai le-am scris ! Multumesc

vladut12am
Cunoscător certificat

Cu multă plăcere!

Sper să se remedieze problema ta cu aplicația My Orange.

Succes!🙂

TheSpecialist
Maestru

 Nu ești singurul care întâmpina problema asta, și la mine e la fel si la mulți alții. Am înțeles ca se face migrarea de pe platforma veche către cea noua si cumva informațiile aferente aplicației sunt acum împărțite, de aici si erorile de afisare. Se va remedia de la sine cu siguranța. Rămâne de baza pana atunci varianta desktop.  

DanielaH
Moderator

Salut!

Îmi pare rău pentru situațiile pe care le-ați semnalat aici. Le-am transmis mai departe colegilor de la departamentul tehnic care fac toate demersurile necesare pentru remedierea cât mai rapidă. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator

@Marco_40, s-a rezolvat situația cu aplicația?

Marco_40
Junior entuziast

Da,multumesc ! M-au sunat colegii si mi-au transmis ca eroarea a fost remediata ! Am facut probe, totul ok.

Multumesc frumos !

O zi minunata iti doresc !