la 08-11-2022 01:00 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 11:42 AM de DanielaH
buna ziua, am o problema cu aplicația my orange …. dau accept la aplicație dar nimic, nu trec mai departe !
08-11-2022 01:03 PM - editat 08-11-2022 01:03 PM
Salut Tiberiu,
Bine ai venit in Comunitate!
Daca te referi la acel pop-up cu Termeni si Conditii, aparent e o problema in momentul asta. Avem un topic similar aici. Asteptam sa se rezolve.
la 08-11-2022 01:13 PM
Sper sa se rezolve
la 10-11-2022 10:06 AM
@Tiberiu76, ai reușit să accesezi aplicația?
la 10-11-2022 11:13 AM
Acum da dar nu reușesc sa plătesc online îmi da eroare !🤷♂️
la 10-11-2022 11:16 AM
Salut Tiberiu,
Un screenshot, ceva? Sau poti sa scrii aici eroarea? Ar fi util pentru cine se ocupa de rezolvarea ei.
la 10-11-2022 11:34 AM
Am încercat din nou si acum merge am reușit sa plătesc !!!Multumesc !
la 10-11-2022 11:42 AM
@Tiberiu76, mă bucur că este totul în regulă acum. Mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 21-02-2023 10:27 AM
Salutare tuturor
Aplicația my orange nu mai funcționează deloc de câteva zile.
la 21-02-2023 10:30 AM
Functioneaza ok la mine. Ai incercat o reinstalare? Ce anume nu functioneaza? Poti sa pui un screenshot?
la 21-02-2023 10:34 AM
la 21-02-2023 10:34 AM
Am încercat și reinstalare.
Tot la fel.
Nu pot sa fac nimic.
la 21-02-2023 10:42 AM
Asa apare si la mine. Se rezolva cu un simplu restart al aplicatiei. Problema e cunoscuta.
Daca nu se rezolva nici dupa reinstalare...e o problema. La mine se rezolva dupa un restart al aplicatiei.
la 21-02-2023 10:45 AM
Am încercat și restart și reinstalare.
Nimic.
Nu merge.
Care ar fi problema?
Mulțumesc.
la 21-02-2023 11:05 AM
Pai hai sa vedem. Din My Orange web merge? Iti apare contul ok?
Daca da, inseamna ca problema e doar in aplicatie. Daca nu, posibil sa fie pe cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor