anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu app pentru plata abonamentului

Bubu4
Junior

Buna dimineața!

Locuiesc in UK și obișnuiesc sa plătesc abonamentul TV din App cu cardul. Pana in aceasta luna când a apărut aceasta versiune a noului app nu am avut probleme cu plata. Acum însă, îmi apare sa plătesc abonamentul, pun datele cardului și la plata apare o eroare. Am încercat diferite cardul dar e aceeași eroare.

A mai patit careva la fel? Unde pot sa adresez problema?

15 Răspunsuri 15

delfinas
#StarMember

Bubu, bun venit in Comunitate!!!

Cred că e o problemă în sistem.

Ai idee dacă exista un agent, o adresa de email sa ii putem sesiza pe cei care au făcut app-ul? Eu trebuie sa plătesc abonamentul pana pe data de 17/10 și nu pot merge in țara pentru asta. 🤔

Poți suna la +40 374 300 300 sau sa intri pe chatul My Orange.

Mai poți încerca să faci plata din varianta desktop a My Orange.

Mulțumesc frumos! Voi încerca pe desktop. O zi buna!

Cu plăcere!!!

Să ne spui daca ai reușit.

DanielaH
Moderator

@Bubu4 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Cortex
Angajat Orange

Buna Bubu4!
Pe link-ul oferit de mine de mine: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ utilizand codul de abonat aferent contului xxxxxxxxxx in sectiunea codul de abonat , ulterior mai jos suma de plata -  >Nume/prenume platitor al cardului si dupa deschiderea paginii de ROMCARD poti acolo adauga datele cardului tau si plata este facuta .
Plata facuta prin acest intermediu se aloca instant si poti verifica ulterior in MyOrange daca plata a fost alocata cu succes.

Bubu4
Junior
  1. Buna tuturor! Pentru luna Octombrie s-a rezolvat si am reusit sa platesc factura. Acum constat ca s-a schimbat app-ul si nu pot gasi factura lunii Noiembrie.

Irina2
Junior

Si eu am aceeasi problema si nu stiu la cine sa sun ma despera efectiv

Irina2
Junior

Buna am reusit eu . Intra pe Google scrie orange Romania communications plateste factura.  

claudiupatt
Junior

am urmatoarea problema: am card pe numele firmei la banca raiffesien. cand incerc sa platesc (contul my orange de desktop - cel din aplicatie mobil nicio sansa), mi se comunica faptul ca plata este efctuata cu succes, dar nu mi se trag banii, ma trezesc dupa x zile cu serviciile suspendate pentru o plata absolut minora in comparatie cu fluxul obisnuit al firmei. evident, frustrari probleme etc. am alertat de cel putin 5 ori acest lucru Orange, primesc acelasi raspuns sec, cum ca este Raiffeisen de vina, care ar refuza plata. sun evident la raiffeisen, care imi spune ca nici macar nu apar in sistem incercarile de plata, nicio solicitare validare token, nimic, problema este la orange. folosesc acest card de firma in varii plati si nu am avut nicio problema, mi se pare rusinos sa am acest status tocmai de la o forma de telecomunicatii cum este Orange, care nu poate rezolva o problema de acest gen. imi pierde foarte mult timp, daca nu se rezolva once for all transfer la alt operator

m-am lamurit cu Raiffeisen, nicio sansa cu Orange. sistemul aiurea al lui Orange e de vina. datele cardului sunt salvate in sistem, iar orange nu mai cere confirmare prin procesatorul de plati (cu parola statica si sms), astfel ca transmite plata ca efectuata (desi nu este efectuata, intrucat nu s-a autorizat prin parola si sms). a mers numai dupa ce am introdus de mana datele cardului, s-a cerut parola si cod prin sms, pare ca e ok luna asta, vom vedea ce mia suprize apar luna viitoare. am transmis prin ofiter de cont sa ii instiinteze pe cei de la tehnic, vom vedea cat interes exista pe tema asta

Buna intra pe Google si scrie orange romania communication plata factura iti da optiunea sa poti face plata pe aplicatia my orange nu mai merge. Eu plata o fac doar asa de mai bine de 6 luni.

Irina2
Junior

Buna si eu am patit asa dar daca intri pe Google si scri orange romania communication plata factura iti da opting sa o platesti asa eu asa o platesc de mai bine de 6 luni . Nu o mai pot plati direct cu aplicatia doar asa