anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu app pentru plata abonamentului

Bubu4
Junior

Buna dimineața!

Locuiesc in UK și obișnuiesc sa plătesc abonamentul TV din App cu cardul. Pana in aceasta luna când a apărut aceasta versiune a noului app nu am avut probleme cu plata. Acum însă, îmi apare sa plătesc abonamentul, pun datele cardului și la plata apare o eroare. Am încercat diferite cardul dar e aceeași eroare.

A mai patit careva la fel? Unde pot sa adresez problema?

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Bubu, bun venit in Comunitate!!!

Cred că e o problemă în sistem.

Ai idee dacă exista un agent, o adresa de email sa ii putem sesiza pe cei care au făcut app-ul? Eu trebuie sa plătesc abonamentul pana pe data de 17/10 și nu pot merge in țara pentru asta. 🤔

Poți suna la +40 374 300 300 sau sa intri pe chatul My Orange.

Mai poți încerca să faci plata din varianta desktop a My Orange.

Mulțumesc frumos! Voi încerca pe desktop. O zi buna!

Cu plăcere!!!

Să ne spui daca ai reușit.

DanielaH
Moderator

@Bubu4 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Cortex
Angajat Orange

Buna Bubu4!
Pe link-ul oferit de mine de mine: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ utilizand codul de abonat aferent contului xxxxxxxxxx in sectiunea codul de abonat , ulterior mai jos suma de plata -  >Nume/prenume platitor al cardului si dupa deschiderea paginii de ROMCARD poti acolo adauga datele cardului tau si plata este facuta .
Plata facuta prin acest intermediu se aloca instant si poti verifica ulterior in MyOrange daca plata a fost alocata cu succes.

Bubu4
Junior
  1. Buna tuturor! Pentru luna Octombrie s-a rezolvat si am reusit sa platesc factura. Acum constat ca s-a schimbat app-ul si nu pot gasi factura lunii Noiembrie.

Irina2
Începător

Si eu am aceeasi problema si nu stiu la cine sa sun ma despera efectiv

Irina2
Începător

Buna am reusit eu . Intra pe Google scrie orange Romania communications plateste factura.