la 09-10-2022 11:51 AM
Buna dimineața!
Locuiesc in UK și obișnuiesc sa plătesc abonamentul TV din App cu cardul. Pana in aceasta luna când a apărut aceasta versiune a noului app nu am avut probleme cu plata. Acum însă, îmi apare sa plătesc abonamentul, pun datele cardului și la plata apare o eroare. Am încercat diferite cardul dar e aceeași eroare.
A mai patit careva la fel? Unde pot sa adresez problema?
la 09-10-2022 11:54 AM
Bubu, bun venit in Comunitate!!!
Cred că e o problemă în sistem.
la 09-10-2022 11:55 AM
Ai idee dacă exista un agent, o adresa de email sa ii putem sesiza pe cei care au făcut app-ul? Eu trebuie sa plătesc abonamentul pana pe data de 17/10 și nu pot merge in țara pentru asta. 🤔
09-10-2022 12:05 PM - editat 09-10-2022 12:07 PM
Poți suna la +40 374 300 300 sau sa intri pe chatul My Orange.
Mai poți încerca să faci plata din varianta desktop a My Orange.
la 09-10-2022 12:50 PM
Mulțumesc frumos! Voi încerca pe desktop. O zi buna!
la 09-10-2022 12:53 PM
Cu plăcere!!!
Să ne spui daca ai reușit.
la 10-10-2022 09:56 AM
@Bubu4 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 10-10-2022 10:09 AM
Buna Bubu4!
Pe link-ul oferit de mine de mine: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ utilizand codul de abonat aferent contului xxxxxxxxxx in sectiunea codul de abonat , ulterior mai jos suma de plata - >Nume/prenume platitor al cardului si dupa deschiderea paginii de ROMCARD poti acolo adauga datele cardului tau si plata este facuta .
Plata facuta prin acest intermediu se aloca instant si poti verifica ulterior in MyOrange daca plata a fost alocata cu succes.
la 08-11-2022 10:53 PM
la 14-11-2022 10:50 PM
Si eu am aceeasi problema si nu stiu la cine sa sun ma despera efectiv
la 14-11-2022 11:15 PM
Buna am reusit eu . Intra pe Google scrie orange Romania communications plateste factura.