anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc să mă loghez in My Orange

alin123
Junior

Salut. Am un contract pentru internet wireless 4G. Am instalat aplicația MyOrange și nu reușesc să mă loghez. Aplicația cere codul de abonat sa fie de 14 caractere dar codul meu are doar 10 (începe cu un 0). Soluții pentru situația asta tip Kafka?

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai doar un abonament de internet fix, trebuie să parcurgi următorii pași: - pune cartela din router într-un telefon - apasă butonul “adauga numar de telefon” din contul tău My Orange -> setari cont -> administrare numere - adaugă numărul abonamentului de internet de forma 0374****** și apoi în pasul 2 notează codul primit prin sms în câmpul dedicat. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Baftă!

Da, am internet fix. Am urmat pașii descriși dar nu am primit cod prin SMS.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Contul My Orange pe care incerci sa faci asta este pentru un abonament OROC cumva? Sau are asociat si un abonament OROC (fost Telekom Fix)? Daca da, cred ca o sa ai nevoie de un cont diferit pentru serviciile ORO. Poti sa folosesti aceeasi adresa de email, daca vrei, dar parola va trebui sa fie diferita. Banuiesc ca de-asta nici nu poti folosi codul de 10 caractere (specific ORO) in campul dedicat pentru OROC (14 caractere).

Client Orange

Pe contract și factura apare Orange Romania S.A. Este vreo altă aplicație pentru coduri abonat de 10 cifre? După cum am zis, aplicația standard MyOrange din Play Store nu mă lăsa nici măcar să mă loghez.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, codurile de 10 cifre par sa fie specifice Orange Romania SA (ORO). Dar cred ca in aplicatie iti cere cod de 14 si nu imi dau seama de ce. Nu poti sa te loghezi nici macar in cont (cu email ai parola)? Ai deja un cont My Orange? Din varianta de desktop (website) functioneaza?

Client Orange

Mi-am făcut cont pe desktop. Mă pot loga dar nu mă lăsa să pun codul de client. Cică "Linia de TV nu este activa". 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, singura solutie este apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea) sau pe chat-ul Djingo. Cel mai probabil va trebui adaugat de catre cineva de la Support. Intotdeauna au fost probleme cu adaugarea serviciilor in felul asta. Nu stiu de ce.

Client Orange

alin123
Junior

Mi-am făcut cont pe orange.ro. La myaccount am ales Adaugă abonament TV sau internet fix. Am introdus cod client si parola Orange Thank You. Rezultat: eroare - Linia de TV nu este activa. Care linie TV când eu am doar internet fix?? Așa firma enervanta rar am mai pomenit.

Poți să îi suni mâine la 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență. Poate e vreo eroare de la ei.

Știu destui care și-au făcut cont de servicii fixe fără probleme!

Mersi, o sa sun. 

DanielaH
Moderator

@alin123, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?