anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot sa imi înregistrez numarul in contul Orange

moroiemaria
Începător

Mi-am facut cont pe Orange,cand vreau sa introduc numărul de telefon pe care doresc sa îl administez în acest cont,imi apare mesajul ca nu este valid.

Ce pot face în acestă situație?

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Maria,

Numarul de telefon pare sa fie din Telekom. Ai avut sau ai pachet cu internet si TV si ai fost transferata la Orange Romania Communications? Tind sa cred ca platforma My Orange web nu suporta (inca) numere Telekom pentru administrare pe cont.

Incearca te rog din aplicatia My Orange de mobil. Si, daca ai un pic de timp, arunca o privire si aici.

Client Orange

Am încercat și îmi spune ca acest număr este invalid. Am sunat la relatii cu clientii, mi-au înregistrat o sesizare ,în urma cu aproximativ o săptămână, de la care nu am primit nici un răspuns. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Autentificarea in aplicatia My Orange sa face cu...email si parola? Sau?

Client Orange

@moroiemaria: Dacă numărul pe care dorești să-l adaugi contului creat deja este de abonament atunci nu merge. Este necesar cont nou, pe numărul respectiv. Doar dacă este de Prepay vei putea să-l adaugi astfel. Abonamentele sunt adăugate implicit pe baza adresei de email asociate contului.

Nu, nu poate fii adaugat nici dacă este de Pre-paid. Aceeași problema o am și eu. Pe lângă abonametul Orange, am numarul principal, portat de la Telekom la Orange, pe care nu îl pot adaugă în aplicație, ca să îl pot încarcă de acolo.

DanielaH
Moderator

@moroiemaria s-a rezolvat/ clarificat situația?

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Dacă aveți atât servicii Orange cât și Orange Romania Communications, momentan veți avea două conturi separate chiar dacă folosiți aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.

Aveți aici mai multe detalii.

Doar ca doamnisoara/doamna de la suportul telefonic, de ieri, a spus ca e necesara ștergea contului și crearea altuia, nicidecum ca trebuie sa ne logam pe doua conturi separar

Dacă nu ați înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să vă creați un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.

Sunt client de 3 ani, de la portarea numărului principal, iar de un an am si abonament tv și internet fix la Orange, pe care l-am reînnoit acum o luna sau doua. Am înțeles ca nu funcționează sa îmi administrez nr de telefon prepaid pe contul pt Orange TV și internet fix.

Razvan, scuze, am înțeles eu greșit. Am crezut că ai și servicii fixe de la Orange Romania Communications și doar în acel caz era nevoie de 2 conturi separate.
Ce se întâmplă cînd încerci să adaugi numărul de PrePay? Primești vreun mesaj de eroare? 

Am un cont făcut de mult, pe aceeași adresa de e-mail, pt numărul prepaid și am încă un cont făcut, pe aceeași adresa de e-mail, pt serviciile de tv și internet. Când încerc sa introduc nr prepaid din primul cont în cel de al 2 lea cont, îmi postează ca a avut loc o eroare, sa încerc din nou. Menționez ca pe contul pt serviciile de internet și tv nici măcar nu sunt admin

Mulțumesc pentru detalii. Am înțeles acum. În acest caz da, trebuie șters unul din conturi și apoi adaugate noile servicii (ele nu pot fi administrate de pe 2 conturi diferite cu aceeași adresă de e-mail). Si da, este necesar un cont de admin pentru a putea face astfel de modificări.

Recomandarea mea este să iei legătura cu colegii mei prin intermediul messengerului din My Orange.