anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai functioneaza generarea eSIM din My Orange

clader
Începător
De vreo doua luni nu mai funcționează generarea eSIM din My Orange.
Glumeții de la 300 nici nu stiu ce e ala esim,asa ca de suport nu se poate discuta.
Are de gând minuntata companie premium sa rezolve problema?
10 Răspunsuri 10

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Salut, clader. Bine ai venit în comunitate!

Ne poți spune, te rog, ce anume nu funcționează, mai exact? Îți apare o eroare? Dacă da, poți atașa, te rog, un screenshot?

Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328

 

În plus, sunt câteva condiții pentru a putea solicita trecerea pe eSIM:

- Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile

- Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea la eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile

- Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău

clader
Începător
Toate condițiile sunt îndeplinite. Primesc sms ul cu codul pentru schimbarea sim, îl introduc si nu se întâmplă nimic,ma felicita aplicația,dar qr code nu generează.In istoric sim apare ce am atașat.

DanielaH
Moderator
Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, avem nevoie de mai multe informații pentru verificări. Ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

clader
Începător
Adresa de mail de la care am primit este noprely@.. Dau reply la noreply? :) Edit: Am primit mai târziu alt mail. Mulțumesc! Sa vedem ce ae rezolvă.Din câte am citit pe un forum,nu sunt singurul care are problema asta

DanielaH
Moderator
De la adresa cu noreply vin notificările automate din platforma, de genul "S-a primit un răspuns la una dintre întrebările pe care le urmărești". Mesajul privat trimis de mine are ca sender contact@comunitate.orange.ro, iar subject-ul este [Comunitatea Orange] urmat de numele întrebării postate de tine. Verifică, te rog, inclusiv în folderele de spam, promotion etc.

clader
Începător
Nu s-a intamplat nimic.Situatia e aceeasi.

DanielaH
Moderator
Noi am trimis situația ta spre verificare la colegii noștri. Vom reveni, aici sau în mesaj privat, când vom primi un răspuns. Mulțumim pentru înțelegere.

clader
Începător
Nu s-a rezolvat nimic.

Salut, clader! Ne pare foarte rau pentru toate neplacerile pe care le-ai avut. Am primit noutati de la colegii nostri legate de faptul ca situatia sesizata de tine a fost remediata. Te rugam sa te deconectezi si sa te conectezi din nou in My Orange si sa reiei procesul. Daca mai intampini dificultati, suntem aici. Multumim.

Aceeasi problema o intampin si eu. Imi introduc numarul de telefon iar casuta de introducere ramane incercuta cu rosu ca si cum ceva nu ar fi ok. Este verificat si este ok numarul de telefon. Nu pot trece la pasul urmator