la 10-02-2022 05:06 PM
la 10-02-2022 05:24 PM
Salut, clader. Bine ai venit în comunitate!
Ne poți spune, te rog, ce anume nu funcționează, mai exact? Îți apare o eroare? Dacă da, poți atașa, te rog, un screenshot?
Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
În plus, sunt câteva condiții pentru a putea solicita trecerea pe eSIM:
- Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile
- Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea la eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile
- Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău
la 10-02-2022 05:30 PM
la 10-02-2022 06:00 PM
la 10-02-2022 06:05 PM
la 10-02-2022 06:30 PM
la 11-02-2022 03:48 PM
la 11-02-2022 04:04 PM
la 21-02-2022 12:20 PM
la 04-04-2022 05:36 PM
la 09-11-2022 03:32 PM
la 12-01-2023 03:45 PM
si eu am exact aceeasi problema, ramane casuta rosie ca si cum nu ar fi bun numarul. Am incercat din Firefox, din Chrome, din Safari. Am dizablat adblock, e clar ca e vina site-ului
la 12-01-2023 03:57 PM
Buna Ella,
A mai raportat cineva o problema similara. Recomand o vizita intr-un Orange Shop pentru rezolvarea ei.
la 31-03-2023 01:47 PM
Salut. Cum ai reusit sa rezolvi problema? Sunt si eu in aceeasi situatie si nu am posibilitatea sa ma duc la un Orange Shop.
31-03-2023 02:18 PM - editat 31-03-2023 02:19 PM
Salut! nu am rezolvat. Am mers intr-un magazin Orange ca am avut alta problema, dar mi-au spus ca sunt parteneri etc, si ca nu pot ei (probabil nu era Orange Shop, era altceva). Acum nu stiu daca merge / nu vreau sa incerc, dar atunci mi-au spus ca nu mergea online pentru ca era numarul foarte nou, si ca trebuie sa treaca macar o luna de cand am numarul nou si pana pot activa esim (doar de la ei am auzit asta, pe site nu scrie nimic).
Acum nu vreau sa incerc, ca nu am wifi si pe site zice asa:
Aceasta schimbare este gratuita.Vei ramane fara semnal la telefon pana la instalarea noului eSIM solicitat prin aceasta cerere.
Pentru finalizarea activarii eSIM–ului este necesar ca telefonul sa fie conectat la WiFi.