la 10-02-2022 05:06 PM
31-03-2023 02:18 PM - editat 31-03-2023 02:19 PM
Salut! nu am rezolvat. Am mers intr-un magazin Orange ca am avut alta problema, dar mi-au spus ca sunt parteneri etc, si ca nu pot ei (probabil nu era Orange Shop, era altceva). Acum nu stiu daca merge / nu vreau sa incerc, dar atunci mi-au spus ca nu mergea online pentru ca era numarul foarte nou, si ca trebuie sa treaca macar o luna de cand am numarul nou si pana pot activa esim (doar de la ei am auzit asta, pe site nu scrie nimic).
Acum nu vreau sa incerc, ca nu am wifi si pe site zice asa:
Aceasta schimbare este gratuita.Vei ramane fara semnal la telefon pana la instalarea noului eSIM solicitat prin aceasta cerere.
Pentru finalizarea activarii eSIM–ului este necesar ca telefonul sa fie conectat la WiFi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor