anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi merge my orange

Posaangel
Începător

Screenshot_20231002_100306_My Orange.jpg

Screenshot_20231002_100331_My Orange.jpg

Screenshot_20231002_100348_My Orange.jpg

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

In prima instanta, inchide si redeschide aplicatia. Imi mai face si mie asa cateodata. Isi revine la restart.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Posaangel: Numărul de voce mobilă este aferent Orange România? Pentru că încerci să-l adaugi ca număr aparținând Orange România Communications. Cele două entități sunt diferite, iar dacă numărul este de Orange România, atunci trebuie creat cont aferent ORO. Te așteptăm cu detalii.   

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Problema este la adaugarea numarului sau dintr-o data ti-a aparut ecranul asta, cu toate ca aveai deja serviciile adaugate pe cont?

Daca incerci sa adaugi numarul pe cont, ai nevoie de un cont ORO, dupa cum ti-a zis si Flo. Ai aici un tutorial care sa te ajute.

Daca erau deja si eroarea a aparut ulterior, incearca intai un restart al aplicatiie.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți încerca și o dezinstalare/reinstalare a aplicației, iar dacă nu funcționează, le poți scrie din secțiunea Contact. Dacă ai servicii de la Orange Romania, de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Poți încerca până una-alta și de pe un laptop/desktop utilizarea secțiunii web a My Orange.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Posaangel, ai încercat o reinstalare a aplicației? S-a rezolvat situația?