anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează încărcarea PrePay din aplicația MyOrange

nanoguy
Începător

Am încercat astăzi la ora 10:45 sa reincarc cartela de PrePay cu o opțiune. Banii au plecat din cont, însă eu încă aștept să am serviciile activate. In aplicație spune ca e “in curs de procesare”, dar pentru un serviciu electronic sa dureze mai bine de 10 ore este sub așteptări. Cum procedez?

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut, 

Chiar astazi am facut o reincarcare, si nu am avut nicio problema. Cu toate astea, a mai raportat cineva aceeasi problema zilele trecute.

Iti recomand sa iei legatura cu un consultant prin apel la 300/0374 300 300 (din orice retea), ramura 5-2-0, pentru alocarea manuala a resurselor pe cont.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@nanoguy, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?