anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inregistrare eșuată - doresc sa adaug un abonament internet in My Orange

AndreiRi
Junior

Sunt înregistrat in my orange pe aplicație cu un nr prepay si doresc sa adaug un abonament internet pt a-mi fi mai ușor cu facturile. Intru la la “altele”, apoi “alege serviciu”, apoi “internet, apoi “adauga linie internet”, pun codul de abonat, apoi parola thank you și primesc mesaj “ne pare rau dar a intervenit o eroare”, menționez ca parola thank you o am de la un operator orange cu care am vorbit la telefon. Ce se întâmpla? De ce nu pot adauga contul?

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Andrei!

Parola Thank You initiala este numarul de 6 cifre din "seria si numarul de buletin". Se refera binenteles la CI-ul titularului de contract. Daca ai incercat deja asa, si nu merge, suna te rog la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca pot adauga cumva manual serviciile pe contul tau. Si eu am avut o problema similara, si s-a rezolvat cu apel la 300.

Daca esti client Orange Romania, ai la dispozitie si chat-ul Djingo. In cazul asta, pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa ceri "transfer operator". Iar daca suni de pe Prepay, foloseste secventa 5-2-0 pentru a intra in legatura cu un consultant.

Mult succes! Si sper sa se rezolve in felul asta.

Client Orange

41FEFA30-1BA3-4B05-B30F-DFF5F0E71C35.jpeg

 Tot nu reușesc, problema e ca am vorbit deja cu un operator la telefon și mi-a spus sa încerc mai tarziu, dar sunt deja 5 zile și același mesaj cu “ne pare rau, a intervenit o eroare” îl primesc.

DanielaH
Moderator

Andrei, Bun venit în Comunitate!

Nu avem semnalat niciun incident în My Orange. Ai încercat și din varianta web? Aplicația are ultima versiune instalată?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Sunt client orange, am instalată cea mai noua versiune a aplicației.

In varianta web nu găsesc unde sa pot adauga încă serviciu.

Salutare, @AndreiRi 

Si internetul este tot de la Orange? Sau este de la OROC(fostul Telekom)?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Andrei,

In varianta web, se face de aici.

Poti accesa sectiunea respectiva si de pe prima pagina a contului My Orange, dand click pe drop-down-ul din dreapta sus

arsradu_1-1672052290862.png

 

Si apoi Adauga un Abonament TV/Internet

arsradu_0-1672052156696.png

 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@AndreiRi, s-a rezolvat situația? Ai reușit să adaugi abonamentul de Internet?

Din păcate nici acum nu am reușit, voi ajunge in țară peste 3 săptămâni și voi merge la orange shop!

Mulțumesc tuturor pt ajutor