anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitatea adăugării serviciilor în aplicația my orange

Alexandra4
Începător

 Îmi apare asta de câte ori încerc să adaug serviciile. 

C9B7479D-8AB1-4B41-9FE2-1F2A37AAEF6B.jpeg

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Alexandra, bun venit in Comunitate!!!

Încearcă să folosești My Orange varianta desktop, poate de acolo merge.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu reuşeşti nici de pe varianta desktop, te sfătuiesc să le scrii din secţiunea Contact, fiind logat în My Orange, mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj", alegând o categorie de acolo :

https://www.orange.ro/contact/

De regulă, sunt destul de promţi de aici!

Succes!

 

DanielaH
Moderator

@Alexandra4, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ai folosit înainte aplicația My Orange Fix?

 

Da, am folosit înainte când era Telekom.

DanielaH
Moderator

Aplicația My Orange Fix a devenit My Orange. Dacă ai avut inregistrate adresa de e-mail și parola în contul My Orange Fix, contul existent a rămas activ, nu este nevoie să reintroduci serviciile.

Uite aici un topic cu mai multe detalii care sper să te ajute. Te așteptăm să ne spui dacă ai rezolvat.