anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Gestionare My Orange ORO si OROC, fara telefonie mobila

Dozer
Începător

Situatia existenta:

Am un serviciu portat de pe Telekom, cu telefonie fixa, TV, si internet fix. Deci fara telefonie mobila.

Am  si un serviciu Orange (non-Telekom) de internet fix, fara nimic altceva (deci fara telefonie mobila).

In aplicatia MyOrange imi apare serviciul portat de la Telekom. OK.

Daca vreau sa adaug un nou serviciu, mi se cere neaparat un numar de telefon. Evident, cu cel fix mi se spune ca e duplicat, cu cel din alta retea mobila (non-Orange) nu ma primeste, si nici daca introduc codul de facturare de la internetul fix Orange nu ma primeste.

In consecinta nu primesc nici-o informatie de facturare. Nu doar in MyOrange, nici macar prin SMS (pe telefon mobil non-Orange), nici prin email, nimic.

Dupa doua sesizari la setviciul clienti nu s-a rezolvat nimic. Si am fost nevoit sa cer factura pe hartie (=+5lei)

Ce pot sa fac?

1 Soluţie acceptată‚

@arsradu, multumesc.

Postez aici solutia folosita de mine, sa stie si altii:

Am creat conturi separate pentru ORO si pentru OROC, cu aceeasi adresa de email, dar cu parole diferite.

Contul ORO l-am creat pe baza numarului de abonat, contul OROC l-am creat pe baza numarului de telefon fix. In paranteza fie spus, a trebuit in prealabil sa sterg contul/conturile existente.

Acum trebuie sa intru in aplicatia MyOrange introducand fie o parola fie cealalta (deoarece adresa de email este aceeasi pentru amandoua). Evident a trebuit sa de-bifez optiunea de a tine minte user si password, optiune oferita de Android, si trebuie sa introduc manual adresa de email si parola de fiecare data.

Astfel merge, pot vedea info de la fiecare serviciu. Ramane inconveneintu de mai sus (user si pass introduse manual), precum si faptul ca nu pot plati cu o singura operatiune bancara.

Inca o data, multumesc Arsradu !

Consider problema rezolvata.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

@Dozer : Bun venit în Comunitate. Numărul mobil de voce este din OrangeRO sau din OROC (ex Telekom)? Revino cu detalii sau urmează pașii din acest tutorial.

Singurul telefon mobil prezent in discutie este Vodafone, deci nici-o legatura cu Orange. Pe scurt, nu am nici-un serviciu de telefonie mobila nici la Orange, nici la fostul Telekom, a.k.a. OrangeCommunications (~OROC, banuiesc).

Despre tutorialul mentionat: problema mea este fraza "trebuie sa alegi", din (citez din tutorial): "In cazul în care ambele conturi au fost create cu aceeași adresă de e-mail și aceeași parolă, va fi necesar să alegi, în pasul următor, compania ale cărei servicii vrei să le accesezi.".

Adica nu pot sa le am pe amandoua, cu aceeasi adresa de email.

@Dozer: Problema lămurită. Nu poți gestiona din MyOrange alte numere de telefonie mobilă decât cele aparținând Orange. Pentru numere aparținând altor furnizori telecom vei putea să le administrezi instalând aplicația recomandată de aceștia. În cazul Vodafone, aplicația MyVodafone. 

Nu ati inteles problema, va rog cititi postarea initiala: nu primesc info Orange daca am si serviciu OROM. Nu are nici-o legatura cu telefonia mobila. Repet, cititi postarea initiala.

Pe scurt, reducand la extrem, e ca si cand ai avea 2 fibre de internet fix, de la Orange si de la OROM, si nici-un telefon mobil. Si nu poti folosi aplicatia MyOrange decat pentru una din fibre.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Asa cum ai remarcat foarte bine, pentru a putea administra cele doua servicii (ORO si OROC), cu toate ca pot fi accesate din aceeasi aplicatie My Orange, ai nevoie (momentan) de conturi separate. Sau cel putin parole separate. Iar trecerea de pe un cont pe celalalt se face prin delogare/relogare. Ai incercat si in varianta asta (cu cont separat)?

Client Orange

@arsradu, multumesc.

Postez aici solutia folosita de mine, sa stie si altii:

Am creat conturi separate pentru ORO si pentru OROC, cu aceeasi adresa de email, dar cu parole diferite.

Contul ORO l-am creat pe baza numarului de abonat, contul OROC l-am creat pe baza numarului de telefon fix. In paranteza fie spus, a trebuit in prealabil sa sterg contul/conturile existente.

Acum trebuie sa intru in aplicatia MyOrange introducand fie o parola fie cealalta (deoarece adresa de email este aceeasi pentru amandoua). Evident a trebuit sa de-bifez optiunea de a tine minte user si password, optiune oferita de Android, si trebuie sa introduc manual adresa de email si parola de fiecare data.

Astfel merge, pot vedea info de la fiecare serviciu. Ramane inconveneintu de mai sus (user si pass introduse manual), precum si faptul ca nu pot plati cu o singura operatiune bancara.

Inca o data, multumesc Arsradu !

Consider problema rezolvata.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Neata! 🙂

Bine ca ai reusit!

Intr-adevar, momentan asta e procedura pentru clientii care au si cont ORO si cont OROC. Speram ca pe viitor sa nu mai fie nevoie. Dar momentan, da, e un pic de "frecus" cu trecerea de pe unul pe celalalt.

Oricum, ma bucur ca ai reusit 🙂

O zi faina in continuare si numai bine!

Client Orange

Un cont aferent serviciilor fixe nu este condiționat de prezența serviciilor voce mobilă. Deci nu are rost amestecate serviciile de voce acolo unde nu sunt compatibile. Discuția este strict despre servicii fixe.

@Dozer: Serviciile Orange România  se adaugă utilizând codul de abonat aferent, iar serviciile Orange România Communications le adaugi similar, dar cu alt cont. Chiar dacă adresa de email va fi aceiași, parola obligatoriu va fi diferită, această diferență făcând deosebirea între cele două tipuri de conturi.

FLo1
#StarMember

@Dozer: E bine că în final ai reușit să reconfigurezi conturile. Aceste configurări/instalări oricum nu se puteau face de către Serviciul Clienți. Pe viitor va fi o singură entitate (Orange România), dar până atunci, pe această perioadă de tranziție, vor fi necesare 2 conturi. 

Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate.

DanielaH
Moderator

@Dozer, bun venit în Comunitate!

Ne bucurăm că ai reușit și îți mulțumim pentru că ai revenit cu detalii. Colegii noștri lucrează la unificarea celor 2 conturi My Orange (pentru Orange și pentru Orange Romania Communications), astfel ca pe viitor să nu mai fie nevoie de 2 conturi și de logare/ delogare dintr-un cont în altul.

Deși soluția a fost oferită mai sus (mulțumim!), vom marca răspunsul tău pentru că este foarte detaliat și reflectă chiar experiența ta personală. Cu siguranță va fi util și pentru alți membri aflați în aceeași situație.

Am modificat puțin și titlul întrebării pentru ca topicul să poată fi mai ușor găsit prin căutarea situației pe Google.

Mulțumim încă o dată și te mai așteptăm.

sergiu1951
Începător

NU POT INTRA PE CONTUL PERSONAL 

Bine ai venit în Comunitate, Sergiu!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ne dai mai multe detalii, te rog? Ce se întâmplă când accesezi contul?