anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori acces in My Orange si in comunitate

costasgl
Junior entuziast
De aproape 2 saptamani intampin la logare de pe laptop urmatoarea eroare: service Unavailable HTTP Eror 503 The service is unavailable.
Browser-ul utilizat Chrome.
Windows 10.
1 Soluţie acceptată‚

Ascary
Campion certificat
Folosiți internet Explorer sau Firefox. Aceste browsere nu dau erori. Problema e de la Chrome.

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Romeo_
Senior certificat
Sincer am si uitat cum se foloseste pe pc...de 5 ani folosesc doar tel ;)))

Neaplicabil
Vad ca vii cu un parametru in URL: "access_type=offline". Mie imi suna a problema de net. Saaau...probleme temporare de server. Dar in caz ca e ceva de cache, si nu de net, poti incerca sa accesezi site-ul in fereastra privata (incognito mode). Daca merge, clear cache & cookies in Chrome, si ar trebui sa mearga si in normal mode. Chrome-ul cu siguranta nu are nimic cu site-ul. Testat. Merge fara probleme.

DanielaH
Moderator
@costasgl, s-a rezolvat situația cu Chrome-ul? Îți mai apare eroarea la logarea pe paginile Orange?

costasgl
Junior entuziast
Pe chrome nu pot folosi, aceeasi eroare in continuare, insa pe firefox este ok se conecteaza fara nici o problema.

Vio73
#StarMember
Atunci folosește ce funcționează.

imch
Cunoscător certificat
Buna. Mai ai eroarea? Si la mine a fost aceeasi problema si a trebuit sa folosesc Explorer-ul timp de mai bine de o saptamana, dar de 2 zile vad ca nu mi-a mai dat nici un fel de eroare. De subliniat ca a fost cumva locala problema, colegii mei de birou (aceleasi calculatoare si software-uri) se puteau loga in My Orange, eu de la calculatorul meu nu (nici My Orange, nici comunitate). Acum insa totul e ok.

costasgl
Junior entuziast
Sigur, am incercat sa dau raspunsul prin apasare link-ului din mail catre inrebarea ta, s-a deschis browser-ul chrome cu pagina de logare, apoi cand dau sa ma conectez apare aceea eroare expusa mai sus.

imch
Cunoscător certificat
Ciudat... Nu ca mai ai tu eroarea, ci ca s-a remediat la mine fara sa fac efectiv ceva.

Neaplicabil
@costasgl, clear data ai incercat? Dupa care click din nou pe link-ul din mail? Daca merge cu alt browser, e clar o problema cu ceva din Chrome. Si parerea mea e ca acel ceva este probabil un cookie. Asa ca, asta e ceea ce as incerca eu, in caz ca n-ai facut-o deja. In setarile browserului, mergi la Clear Browsing Data, click pe tab-ul Advanced, vezi sa fie bifate toate chestiile de acolo, Time Range: All Time, dupa care click pe Clear Data (jos in colt).

imch
Cunoscător certificat
@arsradu: s-ar putea sa ai dreptate! Eu a trebuit sa fac asta (cleare cche & cookies) ca sa pot depune declaratia unica pe site-ul ANAF! N-am facut legatura intre cele doua, dar da, dupa aceea am remarcat ca a reinceput sa mearga logarea in comunitate din Chrome!

Razvan
#StarMember
Și eu am avut eroare de logare de dimineață pe EDGE pe mobil, timp lung de autentificare și nu a vrut sa ma mai lase sa ma loghez.

Neaplicabil
@Razvan, pe EDGE? Mai exista asa ceva in 2019? Daca da, nasol... In fine, da, pe EDGE (2G) nici nu ma mira ca ai probleme de logare. Abia daca poti sa deschizi o pagina de Google cu conexiunea aia. :))

Pulsedriv3r
Începător
Salut. Si eu ma confrunt cu aceeasi problemă: nu pot accesa myorange de pe firefox indiferent ce as face.Am incercat : history si cookie delete; incognito mode; antivirus si firewall dezactivate; TLS setting la nivelul maxim 4 si degeaba.Nu merge. Iar daca incerc de pe Chrome pot intra in myorange dar nu pot încărca cu credit cartela deoarece nu merge 3D secure. Mentionez ca 3D secure este verificat si functioneaza. Chiar nu stiu ce setari sa mai fac...